Volvo 340 L 1983 van Marcel
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Daar is vandaag nog wat bijgekomen. Mijn stationair toerental is redelijk, maar zodra ik gas geef gaat het toerental erg langzaam weer terug, en blijft sowieso hoger dan het stationair
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En waarschijnlijk heb ik dit weekend nog een goodie om de achterbak goodies aan te vullen

- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;151822 schreef : Nu het eindelijk droog is ga ik alle stippen op de body bestaalborstelen en spuiten, zodat ik eindelijk een beige auto heb ipv beige met stippen :+
Dat ging minder goed dan verwacht, ik had mooi alle roestplekjes met de slijper kaal gemaakt, en mooi krantjes om de plekken heengeplakt. Nu heb ik allemaal prachtig gespoten vierkantjes, met daaromheen randjes witte primer :crazy1:
Nu dus even wachten tot het droog is, wat opschuren en nog een keer eroverheen zodat de overgangen ook mooi beige worden. Het ziet er hoe dan ook al beter uit dan de roestplekken

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;151822 schreef : En waarschijnlijk heb ik dit weekend nog een goodie om de achterbak goodies aan te vullen
Wat heerlijk toch, eerst maak je een afspraak over de prijs en krijg je bericht kom hem maar ophalen,
en als je vervolgens om het adres vraagt hoor je dat 'ie al verkocht is :grr:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-