show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 340 L 1983 van Marcel

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2010 16:31 #842831 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel
Herkenbaar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2010 19:21 #842840 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel

Erik;152548 schreef : Ik heb nog een voor grote boxen geprepareerde hoedenplank liggen. Dan kun je de orginele heel houden. Verder heb ik zijkapjes met al gaten voor boxen. Inschroeven en klaar.

Ik heb er ook al een waar 16.5cm gaten in zitten, originele volvo speakers (ook kartonnetjes dus), zojuist dus een subwoofer opgepikt, een extra versterker en een Peugeot 205 hoedenplank met flinke speakers er al in. Als het droog is even bekijken wat het allemaal precies is, maar van wat hij me vertelde gaat het flink hard :worship:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2010 20:40 #842852 door E. van Oostveen
Oordopjes zijn verkrijgbaar bij de betere speciaalzaak. Ik neem aan dat je met een vette installatie je omgeving wil imponeren?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2010 20:41 #842855 door E. van Oostveen
Neem vooral oordopjes voor mensen mee die in je auto mee rijden. Net zoals meeroken gevaarlijk kan zijn kan ook harde muziek gevaarlijk zijn.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2010 20:43 #842856 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel
met zo veel decibel hoort jij de omgeving slecht..

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2010 20:43 #842857 door E. van Oostveen
Getver bovenstaande wel heel belerend. Echter ik heb wel eens ongewild op de achterbank van een auto veel te harde muziek moeten luister terwijl de auto reed. Dat is echt totaal geen pretje.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2010 23:47 #842874 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel

volvo freak;152591 schreef : met zo veel decibel hoort jij de omgeving slecht..

ja dus?, als je kundig aan het autorijden bent; hoef je de omgeving helemaal niet te horen.

- nooddiensten kun je aan zien komen want die dingen zitten volgestouwd met zwaailichten; voorwaarde 1 bij nooddiensten met spoed is lampenpartij aan, ten tweede pas akoestische signalen.
- je hebt minstens 2 maar vaak 3 prachtige spiegels om niet je nek te breken bij het achteruitkijkwerk
- rondom glas om naar buiten te turen om te kijken wat er gebeurt
etc.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-08-2010 01:02 #842890 door V300 register

Erik;152587 schreef : Oordopjes zijn verkrijgbaar bij de betere speciaalzaak. Ik neem aan dat je met een vette installatie je omgeving wil imponeren?

Dat is op de 2e plek, ik ben zelf ook met muziek bezig dus beetje kwaliteit mag wel :)

Bah dit is de 2e keer dat ik op dezelfde snelwegafrit hier bij Zevenaar weggleed aan de achterkant, wel beter opgevangen dan de 1e keer maar moet toch eens oefenen met driften dan :wtf2: ergste was dat m'n oma erachter reed, die had waarschijnlijk de schrik van de dag te pakken:uh-uhh:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-08-2010 09:49 #842899 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel
Dat is het fijne aan een beetje vermogen en goede luidsprekers aangevuld met een subwoofer, klinkt een heel stuk beter dan de standaard kartonnetjes maar je kunt zo af en toe als je daar zin in hebt ook eens flink het volume opschroeven.

Grip en slip training kan natuurlijk nooit kwaad ( zo ik ook nog graag eens doen), maar ehm is die afslag zo tricky dan of ga je er met een zeg maar eh behoorlijke snelheid vanaf ?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-08-2010 10:36 #842902 door V300 register

AvdAkker;152609 schreef : ja dus?, als je kundig aan het autorijden bent; hoef je de omgeving helemaal niet te horen.

- nooddiensten kun je aan zien komen want die dingen zitten volgestouwd met zwaailichten; voorwaarde 1 bij nooddiensten met spoed is lampenpartij aan, ten tweede pas akoestische signalen.
- je hebt minstens 2 maar vaak 3 prachtige spiegels om niet je nek te breken bij het achteruitkijkwerk
- rondom glas om naar buiten te turen om te kijken wat er gebeurt
etc.

De hulpdiensten klagen niet voor niets steen en been voor automobilisten die ?n niks zien ?n niks horen. Veel mensen hebben hun radio veel te hard aan, en horen daardoor niks meer uit hun omgeving. Bovendien, wat zeg je dan van gewone automobilisten die jou willen waarschuwen door te claxonneren? Die hebben geen blauwe lichten op het dak...

Wat je zegt over die voorwaarden, dus lampen en of akoestische signalen klopt niet, want een voertuig van een hulpdienst is pas een voorrangsvoertuig als hij ?n optische ?n geluidssignalen voert.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC