Volvo 340 L 1983 van Marcel
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bij mij voor de deur

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Als het goed is heb ik dan in de lente/zomer een carosserie in goede staat, en dan ga ik hem opnieuw spuiten, in dezelfde kleur waarschijnlijk. Dan komt er nog een spoiler achterop, velgen van de rdwstudetn eronder (onderhandelingen zijn bezig :+ ), en een 5versnellingsbak eronder.
Als laatste twijfel ik er nog aan om de motorkap zwart te maken voor een sportievere look, en ik denk eraan een stabilisatorstang via Anjo te krijgen als het budget het toelaat.
Zodra de auto dan onderhouden/opgeknapt is van buiten en binnen, ga ik wellicht ook beginnen aan een turbo inbouw. Maar dit is denk ik nog verre toekomst en slechts een gedachte waar ik alleen nog maar bij kan kwijlen

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;124052 schreef : Zodra de auto dan onderhouden/opgeknapt is van buiten en binnen, ga ik wellicht ook beginnen aan een turbo inbouw. Maar dit is denk ik nog verre toekomst en slechts een gedachte waar ik alleen nog maar bij kan kwijlen
Waarom? Andere Erik biedt zijn complete motor met ombouw aan, dus...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een 360 of diesel voorbalk heeft mistlampgaten. Een >'86 voorbalk heeft de opstaande rand voor de kentekenplaat.
Als je een nieuwe voorbalk er op zet kun je die gebruiken inderdaad. Ik heb het andersom gedaan en dat ging ook.