Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Mark Smeets
- Moderator
-
Was die nu ook al verlaagd of nog niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Lijkt me wel een stoer gezicht, lage voorkant en kontje nog in de lucht

- V300 register
- Verbannen
-

Nu kan ik ze hier mooi winterklaar maken, aangezien de helft van m'n gereedschap in deze auto lag kon ik hier weinig doen aan de rode. Foto's van de huidige toestand komen eraan

- V300 register
- Verbannen
-
:pics:
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
(professioneel afgewerkt met duct-tape)
En het lekkere ongewassen kontje:
De rechter unit sluit aan de onderkant niet af door een verbogen bumper. Is deze recht te buigen of kan ik beter een nieuwe zoeken? Een opening van 1cm vind ik maar niks.
Ik heb hem net bij de garage gehad, en de remmen bleken goed, 6% remverschil voor. Er werden geen foto's gemaakt van de ophanging maar ze waren wel onder de indruk, iedereen werd er bij gehaald :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;191730 schreef : Heeft iemand ervaring met de km-teller kabels van Dafhobby? Ik heb daar een nieuwe besteld maar het uiteinde dat in de wielhub schuift, lijkt niet te passen. Het vierkante stukje draad dat in het borg-buisje hoort te schuiven is groter dan het gat in het buisje, zowel bij een smiths als vdo buisje. Is die kabel kleiner te maken, dat buisje groter te maken of is het een fabricagefout ofzo? De oude binnenkabel overzetten gaat niet lukken want die is afgebroken halverwege.
Hallo Marcel,
Vorig jaar had ik een km-tellerkabel gekocht bij dafhobby. Ik had een soortgelijk probleem. Toendertijd hebben we het uiteinde gewoon ''bij'' gevijld. Na een 5 minuten vijlen zat de kabel er als gegoten in.
Maar het is waarschijnlijk een fabricagefout.
Gr. Fabian