Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
Nee, de ronde plastic kapjes waren wat ingedeukt maar grote gaten waren niet zichtbaar. Ik heb nu ook twee veerpoten staan met gaten in de schotels:no:antiekeradio;179040 schreef : overigens wel scary dat die balk van het subframe al zo ver 'door' is op dat punt. Was dat nog niet te zien voor het gestraald werd?
Ze liggen ondertussen niet meer op mijn bedLucluc;179044 schreef : Ga je ook slapen tussen al je gepoedercoate onderdelen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;179060 schreef : Maar goed ook,voor je het weet word een veer in je reet steken wel heel letterlijk :+
Kun je wel mooi patsen dat je gepoedercoate veren in je bed hebt

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

De rode 340 hier in Zevenaar bij het station is ingeruild en ga ik van de week ook even naar kijken. Hij zag er altijd goed uit (en van een oud opa'tje)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had laatst ook 2 bouten van het subframe afgebroken. Losgekregen door ze met een centerpunt te centeren, met een klein boortje door het hart door te boren, met een scherp brandertje op de snijbrander door het gat heen gebrand om van binnenuit te verhitten, toen rustig af laten koelen en ik kon ze er met een linkse tap zo uitdraaien, zaten niet eens meer vast.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;179390 schreef : De rode 340 hier in Zevenaar bij het station is ingeruild en ga ik van de week ook even naar kijken. Hij zag er altijd goed uit (en van een oud opa'tje)
Net even wezen kijken. Hij is inderdaad nog goed, van buiten en binnen. De rand van de voroste voorschermen heeft wat vlugroest en de voorbalk is de lak wat los onderaan met wat roest maar nog niet weggerot. Het bedrijf is aan het verhuizen dus heb hem niet uitgebreid bekeken nog, ik lette vooral op de wielranden en voorbalk, paravan zit niks. Het gaat dus om een 1986 automaat met 82.000 op de tellert. Ze hadden een bod van een dealer van 750 maar hij liet wel indirect los dat ze hem liever naar een liefhebber doen. Volgende week even proefrijden en misschien heeft Marcel dan zijn vario

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-