Volvo 360 injectie van driftigekees
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik rij ook eigenlijk al jaren met diezelfde velgmaat, alleen dan et35 onder de 340T en ook et38 onder m'n rode 340, de een iets verder naar buiten dus maar daar zie je vrijwel niets van. leg je er 195 brede bandjes om? 205 gaat ook wel maar 195 is zo'n beetje het maximale wat het diff en de homokineten nog leuk vinden zeg maar...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik een driftdag ga doen komen er weer 13 ich staaltjes met 175jes 70 hoog (ongeveer zelfde omtrek als 15 ich 50 hoog)
Heb ik nog een setje of 3 van liggen dus...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Goed bezig!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;130432 schreef : Met goede 195 banden onder een (motorish originele) 360 heb je echt grip zat. Misschien zelfs wel te veel, want even dwars gooien voor de lol is er niet bij met een beetje verstandige snelheid. Alleen als het nat is gaat het wel wat makkelijker.
Goed bezig!
Ik gooi expres deze velgen en banden erop zodat ik niet meer zo snel in de verleiding kom om hem eens lekker dwars te gooien. Door de wetenschap dat de auto het niet fijn zou vinden, kan ik me makkelijker inhouden (hoop ik) want met 175jes en goedkoop rubber is het veeeeeel te makkelijk:D
al moet ik zeggen dat ik het eigenlijk alleen met nat/vochtig weer doe......... om het zaakie een beetje te sparen. EN omdat het dan met het gaspedaal en een swedish flick wil. Op droog moet er al gauw een clutchkick bijkomen....... beetje aggeresief......
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Doordat ik eigenlijk veel te veel kilometers maak voor mijn werk en de V300 nu niet echt als een zuinige auto bekend staat ben ik zowiezo op zoek naar een Diesel of LPG wagen :uh-uhh:.
MAAR als ik niet de prijs er voor krijg die ik er voor hebben wil gaat hij de stalling in en zal hij daar langzaam verder klaargemaakt worden (ben toch stiekum een beetje verliefd geworden op dat mat-zwarte hok

Ik heb namelijk al veel te veel onderdelen thuis liggen (waaronder dus velgen met banden, verlagingsveren enz enz)
Dus met andere woorden, het is nog lang NIET zeker of de auto wel van eigenaar verwisseld!!!!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;137956 schreef : Oh, je hebt iig al een bod van 400 euro (excl. onderdelen), toch? Een vriend van me was wel ge?nteresseerd (op aanraden van mij
)
Jep heb indd bod ontvangen.