Volvo 360 injectie van driftigekees
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is het maken van een kabelboom geen probleem voor mij, MTS elektro en 10 jaar ervaring moet genoeg zijn dacht ik........ alleen moet ik dan wel een schema zien te krijgen uiteraard.
Het grootste probleem waar ik tegen aanloop is dus de ECU, want die ontbreekt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
driezestigtigs/driehonderdzestigtigs?:woei:Erik;122788 schreef : Er zijn nog maar weinig 360'tigs...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;122788 schreef : Er zijn nog maar weinig 360'tigs en bepaalde onderdelen (zowel nieuw als gebruikt) zijn steeds moeilijker te verkrijgen. Voor een 340, nieuw type, ligt dit nu nog anders. Hier zijn er nog redelijk wat van. Een 360 moet je restaureren, lekker orgineel laten, en als rijdend erfgoed/museumstuk beschouwen. De aanschafprijs doet niet ter zake.
Als je deze goed wil restaureren mag je veel nieuw plaatwerk gaan zoeken!
Op foto lijkt het heel wat, maar als je dichtbij staat zie je dat er heel wat werk aan zit om hem weer echt strak te krijgen, iets waar ik geen tijd en geld voor heb.
En over het orgineel laten.......... tja laten we maar zeggen dat iedereen zn eigen mening heeft en ik was al helemaal niet van plan om hier een disscusie over te starten.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Moet je ook zeker niet doen, gewoon lekker "pimpen" en tunen naar je eigen smaak!Michel 360;123142 schreef : En over het orgineel laten.......... tja laten we maar zeggen dat iedereen zn eigen mening heeft en ik was al helemaal niet van plan om hier een disscusie over te starten.
(en dat lukt al aardig!)
- V300 register
- Verbannen
-
Nieuwe koplampen (nouja... 2ehands) gekocht, mijn reflectoren waren bagger en behoorlijk gecorrodeerd. Worden zo spoedig mogelijk gemonteerd
Zaterdag Diesel einddemper ophalen.
Plan: voorpijp waar er nog dubbele pijpen zijn doorzagen en 10 cm tussen zetten, middendemper verwijderen. Ben ik afhankelijk van iemand anders, er moet gelast worden zoals u begrijpt...... en ik heb geen las apparaat... en kan niet lassen.
Polybushes besteld, Nieuwe wielagers voor (ebay voor 10 euries)

Maar de komende 2 weekenden zal wel niks worden, want dan ben ik weer op pad als fotograaf.
Morgen en zondag naar Kalkar (D) Funweekend ODC (Open Drift Championship)
Volgend Weekend N?rburgring (D) Falken European Drift Championship........En misschien even een rondje over de "Green Hell"
- V300 register
- Verbannen
-
En lassen kan iedereen, je hebt het alleen nog nooit gedaan.