De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wordt wel verleid tot witte knippers...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ben altyd wel gecharmeerd geweest van de grote volvo's.Ik wens je veel plezierige km's.
Hoop wel dat de onkosten n beetje uitblijven anders zou je willen dat je 'n late 245 gekozen had.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Veel (rij) plezier gewenst met je complete familie zweud!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een van de mooiste volvo`s ooit in mijn ogen!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bart Manders;181154 schreef : Ziet er netjes uit Jeroen.
Ben altyd wel gecharmeerd geweest van de grote volvo's.Ik wens je veel plezierige km's.
Hoop wel dat de onkosten n beetje uitblijven anders zou je willen dat je 'n late 245 gekozen had.
Dat van de onkosten hoop ik ook ja, tegen de tijd dat er wat duurs kapot gaat hoop ik mijn 360 of een groot deel van de goodies en accessoires verkocht heb... :+
Een 245 hoef ik niet. Lelijk, klein van binnen en het rijdt voor geen meter...
Vandaag een paar uurtjes op de velgen zitten boenen... Ik maak toch liever Hydra's schoon... veel minder hoekjes en gaatjes. Het resultaat mag er wel zijn, er zat een dikke laag pek en remstof op, maar het grootste gedeelte is er nu vanaf. Net als de lak... Deze velgen zijn na 20 jaar toch echt wel "opgepoetst". Mooie velgen voor de winterbandjes denk ik.
Stiekem ben ik al aan het zoeken naar een setje Polarissen of Galaxy's. Ook al kan ik die voorlopig eigenlijk helemaal niet betalen... Eventueel wil ik ook wel voor een mooi setje Hydra's zwichten, maar ik wil eigenlijk dat het ontwerp van mijn velgen links en rechts dezelfde kant op wijst...
Voor:

Na:

- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;181152 schreef : Ik wordt wel verleid tot witte knippers...
Zeker doen! Voor die paar euro, en de auto knapt er ENORM van op! Achter zijn ze helaas iets duurder, maak ook die zijn de investering zeker waard!
Bodejodel;181164 schreef : Stiekem ben ik al aan het zoeken naar een setje Polarissen of Galaxy's.
Misschien kun je je 360 op een set polarissen inruilen :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;181177 schreef : Interesse?
ik ruil mijn polarissen wel voor jou auto, hebben meer gekost dan de gemiddelde 360 op MP, dus lijkt me een faire deal

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-