De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Of heb ik dat gemist?
Had jij al een gepoedercoat subframe trouwens?
Pap heeft pas ontdenkt dat die bouten w?l makkelijk los gaan.
Dus dan geven we dat ook maar meteen een kleurtje

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Bodejodel;187110 schreef : ... en toen was ik vergeten dat de advertentie na 3 maanden verloopt... dus ik heb net een nieuwe gemaakt.
Tot nu toe 3 mailtjes ontvangen (1 voor alleen de stuurbekrachtiging) en 1 kijker op visite gehad. Ik vrees dat ik de auto moet gaan demonteren in de kerstvakantie...
Wel jammer dat er zo weinig animo is voor jou auto.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dat klinkt misschien vreemd, maar begrijpelijk gaat de auto niet voor een appel en een ei weg. Daarnaast is het geen G3/belastingvrije auto waardoor de belasting nogal hoog is.
Een auto die relatief duur is in wegenbelasting maar wel dusdanig goed is onderhouden dat vraagprijs X heel logisch is, zoiets verkoop je alleen aan een liefhebber (die op zoek is naar een vlotte 360 op LPG in technisch goede staat). Daarbij kijken veel mensen vooral naar het exterieur, voor de vraagprijs verwachten ze een roestvrije auto.
Het is een auto die voor een zeer selectief publiek geschikt is. Het merendeel van de autorijders boeit het niet of er Koni dempers onder zitten of gewoon nieuwe vervangingsdempers. De meerwaarde van modificaties is beperkt. (Het leed dat autohobby heet)
Laten we eerlijk zijn, onderdeel van de 300 serie charme was en is de lage drempel (financieel).
Denk dat de auto veel beter te verkopen is zonder LPG.
ps1: Ben de auto ook nog niet op marktplaats tegen gekomen. Ik weet dat marktplaats erg duur is. Als je een auto wilt verkopen kun je er moeilijk omheen.
ps2: Jeroen, verkoop je de velgen met banden ook los? Wat wil je daarvoor hebben?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben het overigens helemaal met Ruben eens..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

De velgen laat ik er in ieder geval op zitten totdat ik de hele auto ga demonteren (of in zijn geheel verkocht is), dan komt (bijna) alles los te koop...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-