De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tja, ik heb stalling voor de auto tot december, dus als ik hem kan verkopen doe ik het. Ik heb hem daarom gewoon een uitnodiging om te kijken gestuurd. Er moet tenslotte ook brood op de plank en de 965 moet zijn beurtje nog steeds krijgen...Erik;185367 schreef : Tja, dat soort gasten heb je jammergenoeg nog. Respectloos. Hou vol Jeroen. Er is altijd iemand die, net zoals jij de auto nodig had, de auto graag wil hebben.
Om niet-liefhebbers en Cup racers te weren heb ik al een aardige vraagprijs neergezet. Als ze dat toch willen betalen gaat hij helaas gewoon weg en als hij in december niet verkocht is gaat hij uit elkaar... (gaat = moet

Helaas is het niet echt het idee wat ik met de auto had toen ik hem kocht...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ook kan ik je helpen aan onderdelen voor je 965 als je die nodig hebt. Mijn vader heeft besloten een van de twee 960's die we hebben te demonteren (roestig en toch elke maand weer 100 euro aan vaste lasten)
Je weet me te vinden
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ik hem demonteer hou ik de ophanging zelf, want ik wil toch echt ooit nog wel weer eens een 300 gaan bezitten als het kan...
De ca. ? 1200,- die ik destijds aan de ophanging heb besteed (met het idee dat ik deze auto nog vele jaren zou rijden...) krijg ik toch nooit meer terug en die delen nemen niet veel ruimte in beslag.
- V300 register
- Verbannen
-

En mocht je nou wel de dempers wegdoen hoor ik dat graag natuurlijk

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;185382 schreef : Je was al niet de eerste die naar de ophanging viste... :+
Als ik hem demonteer hou ik de ophanging zelf, want ik wil toch echt ooit nog wel weer eens een 300 gaan bezitten als het kan...
De ca. ? 1200,- die ik destijds aan de ophanging heb besteed (met het idee dat ik deze auto nog vele jaren zou rijden...) krijg ik toch nooit meer terug en die delen nemen niet veel ruimte in beslag.
Jeroen, mocht je die auto niet verkopen en je in december gewetensbezwaren krijgen, ik weet nog wel een goedkoop (en goed!) stallingsadres hier in de buurt.
Heb ik al meerdere leden over getipt, en onderhand staan er al een stuk of 10 auto's van V3C-ers. Stuur tzt maar een pb als je interesse hebt.
Edit: heb vanmiddag gebeld, maar bovengenoemde stalling staat VOL (met Volvo's?

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dank je!mrborrie;185384 schreef : Okay geen probleem. aanbod voor 960 onderdelen blijft overigens wij kunnen lang niet alles meteen gebruiken dus als je wat nodig hebt hoor ik het wel.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tot nu toe 3 mailtjes ontvangen (1 voor alleen de stuurbekrachtiging) en 1 kijker op visite gehad. Ik vrees dat ik de auto moet gaan demonteren in de kerstvakantie...