De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Koop hem gewoon terug... :+
Ik heb hem op de sloop gevonden en voor ?750,- meegenomen. Distributie vervangen, Hydra velgen er op, andere tweedehands versnellingsbak er onder en na 2 jaar weer verkocht voor 1750,-. Bij de verkoop heb ik hem samen met de nieuwe eigenaar hij voorzien van nieuwe, sterkere achterveren, 940 Turbo stabilisatorstangen en nu is de airco gerepareerd en is er een koprevisie uitgevoerd. Dan is hij voor ? 1500 eigenlijk wel een koopje...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Late 960 is betrouwbaar maar een vroege zou ik laten staan.
960 is wel een enorme zuipschuit, veel korte stukken = 1:7/1:8
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat een heerlijke machine! Ondanks het riante vermogen nodigt hij uit tot heerlijk rustig zoeven.
Verrassend hoe veel auto je voor z? weinig geld krijgt. En dan rij je nog naar huis met een kofferbak en neer geklapte achterbank vol onderdelen ook.
Thuis werd de auto ook erg enthousiast ontvangen. De zitplaatsen zijn volgens mij al verdeeld...
Ik moest nog wat ophalen bij kennissen, maar dat heb ik nog wel even lekker met de 360 gedaan zolang hij niet geschorst is. Wat een lichtvoetig bochtenmachientje is dat toch zeker als je net in een 960 gereden hebt. Ik zal het rijden hierin echt ontzettend gaan missen, hoe lekker de 960 ook rijdt.
Over een weekje heb ik vakantie. We gaan nergens heen, dus dan kan ik alvast wat kleine puntjes aanpakken en hem eens een volledige Meguiars behandeling geven.

- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er kan er nog maar 1 extra in als ik het bankje achterin gemonteerd heb hoor... en die komt er niet... :nono:Dutchie;181120 schreef : Mooi man! Met zo'n auto kun je d'r nog wel een paar kinderen bij krijgen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Je zou als eerste aanpassing eigenlijk de deurklinken ook zwart moeten hebben...en een beetje TLC kan nooit kwaad.