De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nope, nog geen lid... :nono:Lucluc;180952 schreef : Huh, een bekende van hier?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Hij wilde toch eerst wat meer tijd, geld en aandacht aan zijn 340 besteden.
Ik denk dat hij last heeft van het fenomeen waar wij als autoliefhebbers allemaal last van hebben. Eerst enthousiast op een auto reageren en hem willen kopen om vervolgens pas na te denken over de gevolgen die dat op je andere werkzaamheden en uitgaven heeft.
Hij was reeds gepensioneerd, maar werkt voor de lol nog wel door. Hij was bijzonder gecharmeerd van de ophanging die zoals ik zelf ook altijd roep, nog zeer comfortabel is voor de strakke wegligging die hij biedt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
-niet kan betalen
-Niet kan onderhouden
-Niet kan stallen
-Te weinig kan rijden.
Ik blijf me concentreren op mijn Grijze Barrel (tm).
Hoewel het absoluut even h??l erg heeft gekriebeld, ondanks dat het een sedan is...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Het blijft jammer... Hoe heerlijk zo'n 960 ook rijdt, een 360 blijft leuker!
Ik had nog zoveel plannen en goodies liggen voor deze auto. Hij was echt bedoeld als blijvertje, maar het past niet meer... Wat een ruimte zal ik in mijn schuur krijgen straks...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Waarom niet gewoon een 940 LPT met G3 zoiets lijkt me toch eerder haalbaar dan zo'n grote 6-cilinder en de multilink achteras?
Begrijp me niet verkeerd hoor, want ik loop ook te twijfelen waarom ik niet voor een 960/S90/V90 zou gaan i.p.v. de 940's met meestal redelijke kilometerstanden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overigens heeft Chris wel een goed punt, 940LPT met MBC lijkt me veel zuiniger voor dagelijks gebruik. Toevallig vanmiddag met de 760 getankt, 72 liter 98 in Belgi?, schade: 120 euro. Daarmee kan ik dan 2 weken gaan werken... 2 weken terug naar Almere, cruise op 104 (2500 toeren), verbruik: 1:10 rond, puur snelweg). Dus weet waar je aan begint

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mijn voorkeur gaat ook absoluut uit naar een 945 LPT. W?l met wat leuke opties, maar de betrouwbaarheid en eenvoudigheid van deze auto's is het belangrijkste. Deze 960 kan ik via een vertrouwd persoon voor een bijzonder mooie prijs overnemen. Hij koopt een nieuwe auto en krijgt bijna niks voor zijn 960 bij inruil. Als hij niets inruilt krijgt hij korting. Ik kan deze auto overnemen voor de inruilprijs minus de korting.ZwerverRoodbaard;181044 schreef : Waarom ga je voor een 960 kijken? Zijn wel het ultieme qua luxe, maar ook het ultieme qua onderhoudsprijzen...
Waarom niet gewoon een 940 LPT met G3 zoiets lijkt me toch eerder haalbaar dan zo'n grote 6-cilinder en de multilink achteras?
Begrijp me niet verkeerd hoor, want ik loop ook te twijfelen waarom ik niet voor een 960/S90/V90 zou gaan i.p.v. de 940's met meestal redelijke kilometerstanden.
Een 965 van het eerste type heeft trouwens nog de oude starre achteras. Iets minder rijcomfort en stabiliteit, maar ook veel minder (dure!) rubbertjes en busjes die kunnen verslijten.
Bovendien ik momenteel geen geld voor een goede 945 LPT. Voor het prijsverschil tussen een goede LPT en deze 960 kan ik hem zeker een paar jaar onderhouden... :yesyes:
Ik heb een auto van de zaak. Ik hoef er alleen in het weekend mee naar de Kerk en af en toe op familiebezoek... Op een tankbeurt LPG van 45 liter doe ik nu makkelijk een maand @ 1:8. LPG is voor mij dus helemaal niet meer rendabel...v0lv0freak;181059 schreef : Toevallig vanmiddag met de 760 getankt, 72 liter 98 in Belgi?, schade: 120 euro. Daarmee kan ik dan 2 weken gaan werken... 2 weken terug naar Almere, cruise op 104 (2500 toeren), verbruik: 1:10 rond, puur snelweg). Dus weet waar je aan begint
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.