De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- V300 register
- Verbannen
-
Het moest dus zijn LPG-boer! Krijg je dan als je hier op het werk met Airco's voor treinen bezig bent...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder weet ik dat hij de inbouw doet voor heel onze regio, vooral de Amerikaanse wagens komen langs hem!
Sowieso mag Jeroen altijd foto's neerzetten hier of lekker mailen... Ben benieuwd en zeker nu mijn 360 bij mij op de oprit staat, wil ik hem zo gauw mogelijk in orde hebben!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dendorssers;118152 schreef : Mijn pa heeft bij hem 30 jaar geleden zijn gas laten inbouwen en was heel tevreden!
Dan heb je 't over dertig jaar geleden toen iedereen met gas nog met een gasfles op 't dak rondreed die via een gewapende slag gas onder de motorkap verspreidde.
Vervolgens kon je met pi?zo-ontsteking een top van maar liefst 110 km/h halen, van de bult af en met de wind mee.
Ik zou naar van Orsouw gaan, daarvan weet je tenminste wat ze afleveren, hoe ze het afleveren, wat het kost en wat de motor dan nog kan.
De man die in grootmoeders tijd de gasfles op 't dak van je vaders auto heeft gelegd, moet zich nu nog maar bewijzen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tijdens de inbouw al gedaan:Lucluc;118150 schreef : Misschien kan Jeroen een foto maken van dit deel.

Het is een rubber "elastiek" wat in geval van een backfire openspringt en weer sluit. Tijdens het normale lopen van de motor wordt dit elastiek door de onderdruk in het inlaatsysteem dicht gehouden. Het zit tussen de kunststof bocht aan het spruitstuk en de luchtweger in.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar de aanbeveling voor Van Orsouw kun je in je zak steken Karsten

- V300 register
- Verbannen
-
Verder heb ik in het echt kunnen zien hoe mooi en netjes het niet is ingebouwd bij Jeroen, dus dat weegt ook mee in de uiteindelijke beslissing!
Ik weet niet of jij mss al wat meer info kan geven over de merken en onderdelen die gebruikt werden Jeroen, of dat je dat wil houden tot de Volvoice... Want dan moet ik nog even wachten (hoe lang?)
Joost, verder denk ik dat de installateur hier in de buurt ook wel kundig is hoor! Toen ik dat zei van die dertig jaar geleden, wou ik daarmee aantonen, dat hij niet voor niets nog bestond! Als iemand zijn werk niet naar behoren uitvoert, dan zal zijn zaak ook niet jaren blijven bestaan!
Ik zal trouwens bij hem wel op voorhand gaan kijken hoe de installatie nu precies gebeurd en wat zij doen als roestpreventie!
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb de audioinstallatie wat geupdate. Eerst zat er een hele oude radio in die nog uit de 343 DLS van de eerste eigenaar kwam.
Nu zit het volgende er in:
El Cheapo Lenco mp3 radio
MacAudio 60W speakers voorin (waardeloos i.c.m die radio)
2 tweaters voor het evenwicht vanwege het geweld achterin:
Alpine 3544 (top of the range van Alpine in 1988, loodzwaar)
2 x 150W @ 4 ohm
4 x 200W @ 2 ohm
1 x 400W @ 4 ohm bridged
Tonsil GTC 20/60 (20 cm, 60W rms 120W max) speakers in een 2 x 12 mm MDF versterkte hoedenplank.
Klinkt best aardig voor allemaal (bijna) gratis spul.
Er zit nog maar 1 speaker in en het klinkt prima. Nette basweergave voor een niet-subwoofer.
Zaterdag worden mijn nieuwe banden gemonteerd, in 2 van de huidige banden zit een gemene trilling en van het profiel is naar mijn zin ook niet meer voldoende over. Dat zit een paar mm boven het minimum, maar met de hollandse regenbuien vind ik dat al te weinig.
Zaterdag zit er 4 x Toyo Proxes T1R onder in de maat 195/50 R15. Natuurlijk niet om de standaard velgen, maar om 4 mooie ATS Cup velgen.