show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-03-2010 16:53 #824776 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Hoezo? In verhouding tot Anjo en Buijs rijdt Jeroen heel rustig ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 17:11 #824777 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ik koop niet voor niets een 360 in plaats van een 340... Als ik als een opa wil rijden kocht ik wel een 340. :+ (niet dat je daar niet sportief mee kunt rijden...)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-03-2010 21:39 #824795 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ik wou net zeggen, ik heb is op nat na de ALV 2 jaar geleden Paulien in dr 2.0 er uitgereden (jouw ouwe 360) met mijn witte 1.4..:D.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 21:43 #824796 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ja, als je al dat vermogen in ??n keer op een natte weg kwijt wilt is er kans op wielspin... Vandaar die hele grote, platte, brede banden onder mijn auto... :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 15:53 #826276 door Jeroen van Bodegom
Nu zitten er 4 nieuwe bouten in de motorsteunen en hoef ik niet meer bang te zijn dat mijn motor er uit valt... :+ Ze zitten nu zelfs 2 mm verder vast.

En dan laat je je spons vallen tijdens het autowassen... --> In de Kliko ermee! Meteen maar een fatsoenlijke Meguiars microfiberhandschoen gekocht. Mijn eerste onderdeel van de Meguiars lijn die in mijn poetskrat komt. :D
Ook meteen maar een insectenspons (van Turtle) gekocht. Die kleine etters hangen met dat mooie weer straks weer in grote getale boven de weg te wachten op de fatale klap van mijn voorruit, bumper en koplampen... :D Nu kan ik ze van een passende en uiterst efficiente uitvaart voorzien.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-04-2010 17:45 #826299 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Kijk eens aan, nog iemand die begonnen is met het langzaam verruilen van de standaard was en poets materialen door het wat betere werk :yeah:

Laat je hier ook nog even weten hoe hij je bevalt? (de washandschoen)

Weet je wat ook helpt bij het regelen van die uitvaart; een nylon kous.
Daarmee haal je ook heel gemakkelijk al die geplette beestjes overal vanaf zonder het materiaal te bekrassen. (even in het auto was sopje nat maken, daarna over het oppervlak van uw keuze en aanschouw het echt geweldig fantastische mega mooie spectactulaire resultaat....:D)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 18:44 #826302 door Jeroen van Bodegom
Dan wordt er iemand niet blij van de ladders... :+

Ik heb nog ca. 2 liter andere shampoos, verdeeld over een stuk of 10 flessen die op moeten voordat ik aan de Meguiars toe ben, dus momenteel was ik met heel erg veel schuim... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-04-2010 21:04 #826311 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Je moet het ook niet met de zondagse kousen van moeder de vrouw doen he... ;)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 22:57 #826325 door Jeroen van Bodegom

Wouter76;140424 schreef : Laat je hier ook nog even weten hoe hij je bevalt? (de washandschoen)

Ik heb hem nog niet gebruikt, want ik was gisteren bijna klaar toen mijn oude spons mij ontviel... :+ Ik heb nu alleen met de vliegenspons de hardnekkige, aangekoekte vliegen en teerspetters aangepakt.
Ik heb hem al wel even aan gehad en merkte meteen al een pluspunt op ten opzichte van de goedkopere en andere handschoenen; Dit is meer echt een handschoen en geen overmaatse want. Hij is aan de bovenkant, in het midden tot halverwege aan elkaar gestikt waardoor je 2 vingers links en 2 vingers rechts van die stiknaad hebt. Hierdoor heb je veel meer controle over de handschoen als wanneer je dit niet zou hebben. Bij de goedkopere handschoen die ik al eens gebruikt heb bewoog je hand meer in de handschoen heen en weer dan dat hij over de auto bewoog. Dat alleen is me die meerprijs van ca. een tientje ten opzichte van de Turtle handschoen al waard!

Bij de automaterialenzaak waar ik deze handschoen gekocht heb hebben ze bijna het complete Meguiars assortiment staan en ze verkopen het tegen dezelfde en soms zelfs lagere prijzen als de diverse webwinkels.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2010 00:45 #826329 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Webwinkels mogen soms niet onder de prijs verkopen. Goed ervaringsadvies. Ik denk dat ik ook een echte handschoen wil en geen overmaatse want.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC