show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-04-2010 07:55 #826335 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

Bodejodel;140450 schreef : Ik heb hem nog niet gebruikt, want ik was gisteren bijna klaar toen mijn oude spons mij ontviel... :+ Ik heb nu alleen met de vliegenspons de hardnekkige, aangekoekte vliegen en teerspetters aangepakt.
Ik heb hem al wel even aan gehad en merkte meteen al een pluspunt op ten opzichte van de goedkopere en andere handschoenen; Dit is meer echt een handschoen en geen overmaatse want. Hij is aan de bovenkant, in het midden tot halverwege aan elkaar gestikt waardoor je 2 vingers links en 2 vingers rechts van die stiknaad hebt. Hierdoor heb je veel meer controle over de handschoen als wanneer je dit niet zou hebben. Bij de goedkopere handschoen die ik al eens gebruikt heb bewoog je hand meer in de handschoen heen en weer dan dat hij over de auto bewoog. Dat alleen is me die meerprijs van ca. een tientje ten opzichte van de Turtle handschoen al waard!

Bij de automaterialenzaak waar ik deze handschoen gekocht heb hebben ze bijna het complete Meguiars assortiment staan en ze verkopen het tegen dezelfde en soms zelfs lagere prijzen als de diverse webwinkels.

Dat klinkt in ieder geval al veelbelovend, en wat jij zegt herken ik ook in het gebruik van de washandschoen die ik nu heb, zit wel erg ruim om je hand heen, dus ook in dat opzicht al het overwegen waard om aan te schaffen.

Ook hier in het Deventerse heb je aan de Ceintuurbaan (jou niet geheel onbekend denk ik) een automaterialen zaak met een assortiment aan megiuars producten al is het niet zo heel uitgebreid.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-04-2010 10:51 #826345 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Gefeliciteerd met je Meguiars aankoop!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2010 10:59 #826347 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Dankje! :D
Ik ben er al wel achter dat ik hem een keer flink met een stuk klei te lijf moet gaan, want hij lijkt wit, maar als je van dichtbij kijkt is hij eigenlijk gewoon grijs... :+

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-04-2010 13:04 #826417 door Wouter Borsje
Hier hetzelfde 'probleem', een soort van waas die over de lak zit van "er aan gewaaide" luchtverontreinigingen.

Een stukje klei lijkt inderdaad heel goed te werken, en daarna een lak-cleaner bijvoorbeeld, dan komt de echte lakkleur weer tevoorschijn.

Straks met de BBQ met de neusje naar voren naast elkaar zetten? (??n voor het linkerglas van je zonnebril en ??n voor de rechter :yeah:)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 13:31 #826423 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Tegen die tijd heb ik wel gepland staan dat hij ?cht wit is... is die van jou dat dan ook? Anders weet ik niet of je hem er naast wilt zetten? :+

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-04-2010 15:05 #826441 door Wouter Borsje

Tegen die tijd heb ik wel gepland staan dat hij ?cht wit is... is die van jou dat dan ook? Anders weet ik niet of je hem er naast wilt zetten? :+

Dat is zeer zeker wel de bedoeling, zelfs de wielkasten moeten dan van binnen glimmen....:woei:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 16:24 #826455 door Jeroen van Bodegom
Dan zou ik hem er zeker maar naast zetten, want dan is die van jou mooier! Aan de wielkasten begin ik niet... :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2010 16:26 #826456 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
wat flauw jeroen..:humor:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 16:29 #826457 door Jeroen van Bodegom
haha, jij moet wat over flauw zeggen... :+

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2010 16:36 #826460 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
wie ikke?ik zou niet durven..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC