show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2010 23:16 #827672 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
altijd leuk ff het spul uit elkaar halen:


vond het namelijk nog steeds gek dat hij bij een koude start toch nog een beetje bromde (toen het uitlaatspruitstuk nog dicht was vooral goed te merken) maar na enkele minuten werd hij stil, hoe dat kwam heb ik ook gevonden


en nog even naar de lagertjes gekeken; zagen er opzich nog aardig goed uit, geen vage slijtagesporen en/of verbrande olie aangekoekt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2010 23:23 #827673 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Daar is een mooi stuk vanaf gebroken...
Hoe krijgt iemand dat voor elkaar?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2010 23:27 #827674 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
"uche" ook bij mij heeft hij al een paar keer roodgloeiend gestaan:+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2010 23:29 #827676 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat zou een turbo toch moeten kunnen hebben? Die dingen zijn toch gemaakt om bij te lichten als je 's nachts in de motorruimte moet zijn? :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2010 13:40 #827702 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
kijk is wat ik net op joetoeb vind

[youtube]QIQe0jh-bSA[/youtube]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-04-2010 15:44 #827704 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Raak je toch net even dat kegeltje hoor Anjo! Betrapt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
23-04-2010 20:18 #827711 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Netjes gereden Anjo!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2010 21:24 #827716 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat ging lekker ja! Geweldig geluid ook elke keer als ie afblaast! :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2010 11:12 #827732 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat afgebroken stuk van die turbo da's het teken dat de bouten te straf zijn aangedraait en niet allemaal op een gelijk moment. Logisch, je kunt er ook niet aan alle kanten bij met een momentsleutel. Dat in combinatie met een flinke hoeveelheid warmte; dan krijg je gekke krachten.
Bij mij is de turbo daar overigens ook gescheurd..............jammer dan ;)

Dat driften doe je trouwens netjes, Anjo ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2010 11:15 #827733 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik wil nog steeds de onboard video (die is heel vet!!) en de video's waarbij ik op het stukje bij 0:10 spin en vol gas in de 2 houd zien, die waren helemaal spektakel...

verder vind ik het driften zelf nogal matig, als ik meer feeling voor de auto krijg en vooral meer lef:halo: (nog steeds gewoon bang dat ik wat sloop:D) wil ik hem zeg maar op het stukje van 0:05 driftend de volgende bocht in gooien ipv eerst normale controle krijgen en hem opnieuw in een drift zetten; daar ergerde ik me achteraf echt aan..

als het ding gewoon weer goed rijd wordt het gewoon echt eens tijd voor een leeg industrieterreintje met een pylonnenbaantje, een shitload banden en een dagje oefenen;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD