Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;143011 schreef : dat nieuwe blok verdubbelt (minstens) het vermogen van de B14.4E-T, voorlopig wil ik er niets meer over zeggen.
Ten opzichte van het huidige vermogen of na de nodige mods? Is wel bekend wat de B14 momenteel levert?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat voor vermogen hij nu levert is niets meer als een grove schatting a 150pk/180nm, ding loopt als een naaimachientje. ik had een tijdje terug een dyno gepland staan maar een week ervoor scheurde toen 't uitlaatspruitstuk en vond ik het niet meer de moeite.. straks met de GT2560R wil ik zeker weten nog een keer boeken:D
nieuwe blok krijgt een setup voor >250pk, dat word zeker weten de minimale waarde:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;143074 schreef :
nieuwe blok krijgt een setup voor >250pk, dat word zeker weten de minimale waarde:)
Dan valt een 1.4/1.7/1.8 8v turbo volgens mij wel al af. Clio 16v+T of toch een alpine blok?
Redblock is wat lastiger in een 340 maar dan is 250 pk wel vrij makkelijk. Whiteblock is eenvoudiger met een redblock aandrijflijn.
Ben benieuwd!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
er zouden hier in de club maar een paar mensen geinteresseerd zijn (hoeveel van de v3c doen er aan serieuze vermogensupgrades...) zo'n dag word pas interessant als je iets van 20 auto's hebt en zelfs dan hangt er nog een aardig prijskaartje aan
- V300 register
- Verbannen
-
maar ik kan het ook mis hebben.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik meen dat het toen 80 euro voor een run was, en er waren 10 deelnemers. Best te doen vind ik
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-