1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;184766 schreef :
Niet vergeten dat ik standaard 23 reservewielen, 5 radiators, 134 waterpompen en 75 kg aan gereedschap achterin heb liggen.
Haha ik had ook al willen opmerken dat je standaard een reserve versnellingsbak meesleept :no_comment:

2.0 logo zou ik aan de kant van 345GLS doen, daar onder, uitgelijnd met het uiteinde van GLS. Dat is het meest origineel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De veren zijn onderweg hoor, met een beetje geluk zijn ze er morgen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat is de wereld toch weer klein

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik dacht eerst wat moet je nu met zwart-rose letters... maar dat ligt waarschijnlijk aan de combinatie foto-beeldscherm...

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ben niet zo'n wonder met die dingen

Vorige week vond ik toevallig de oude Agfa fotocamera van mijn opa terug. Die heeft 'm in 1963 nieuw gekocht en van 1972 tot 1990 heeft mijn moeder hem gebruikt. Na 21 jaar op zolder te hebben gelegen, is 'ie nu weer in gebruik. Op de gok heb ik er een fotorolletje in gestopt, eens kijken wat voor foto's er uitrollen straks (rolletje is nog niet vol). Van buiten ziet de camera er nog als nieuw uit, ik ben benieuwd of ik hier straks ingescande, origineel jaren-'60-look-foto's van de 345 kan posten!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bevestiging aan de achteras snap ik, maar aan de bodem... zit dat compleet geklemd, met uitzondering van ??n klein schroefje?
- V300 register
- Verbannen
-
Betere foto's heb ik niet. Ik heb aan 1 kant met een hamer dat stuk aan de bovenkant vastgeklopt, want de dwarsbalk was al eens gelast en dus niet meer exact de vorm zoals nieuw. Maar het zit nu prima. Misschien moet je de remleidingen iets bijbuigen. Succes en als het niet past stuur je ze maar maar me op....
EDIT: zit all??n geklemd.