1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee met de opgelopen schade.
Belangrijkste is dat je zelf er niets aan overhoud.
@Anjo; ik zag in jouw topic wat leuke plaatjes staan van de (T)340 in de sneeuw, zou je die hier ook willen plakken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;162017 schreef : Balen Joost! Zelf nog wel helemaal intact?
ZwerverRoodbaard;162020 schreef : Oeh dat is zuur Joost
Zulke dingen gebeuren ook alleen maar op het verkeerde moment. Hopelijk gaat de schade afhandeling lekker vlot en dat de 345 snel getrakteerd wordt op een nieuwe jas
Wouter76;162023 schreef : @Joost; heb jij dat nu zeg, ben je zo goed op weg er weer een pracht exemplaar van te maken, krijg je dit.
Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee met de opgelopen schade.
Belangrijkste is dat je zelf er niets aan overhoud.
Nee, gelukkig kon ik nog gewoon uitstappen. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er allemaal gebeurde (ging zo snel), ik kan me nog wel herinneren dat ik na de klap prompt de koppeling liet opkomen en de 345 weg wilde hobbelen.
Ik neem wel aan dat de hoofdsteun z'n werk gedaan heeft.
Iig hoop ik deze week duidelijk te hebben of 'ie nog hersteld wordt of total loss wordt verklaard. Ben al druk bezig met het verzamelen en uitprinten van cijfers/aantallen 345 GLS'en om de dagwaarde wat omhoog te krikken.
Maar, total loss of niet; ik denk er niet over om zo door te rijden. Hij wordt hoe dan ook op korte termijn hersteld (en daarmee bedoel ik niet enkel een lakstift over de lakschade heen halen).
We zullen morgen zien...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;161994 schreef :
Voor die BMW was het iig zeer duidelijk: einde verhaal. Was er eentje uit 2000, ter illustratie.
Nou inderdaad, die BMW zag er flink gecrashed uit, zou je niet zeggen als je jouw GLS zo ziet. :uh-uhh:
Ik duim voor je :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;162239 schreef : Nou inderdaad, die BMW zag er flink gecrashed uit, zou je niet zeggen als je jouw GLS zo ziet. :uh-uhh:
Die BMW is iig total loss (ook letterlijk), maar na een bezoek aan de garage met de 345 vandaag gaat het er bij mij toch ook nog om spannen...
al weet ik zeker dat ik wel e.e.a. geregeld krijg :+
Deze week hoor ik 't.
Het viel me iig op dat 'ie heel graag naar huis wilde; ondanks de lage temperatuur buiten (het vroor toch zeker 3 graden) sloeg 'ie bij de eerste kik van de startmotor al volledig aan, terwijl 'ie toch echt bijna 24 uur niet meer gedraaid had.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Dat vind ik eigenlijk ook wel, dat maakt 'm een stuk breder/stoerder. Je zou een constructie kunnen maken aan de trompetjes achter de bumper?! Dat kon bij mijne wel, maar dit is vast weer anders...Dutchie;162338 schreef : Mooie auto Joost, maar ??n ding vind ik jammer: de gele mistlampen zou ik verder uit elkaar hangen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is wel logisch ook met die vreselijk effici?nte kreukelzones van tegenwoordig...volvofiel 2;162239 schreef : Nou inderdaad, die BMW zag er flink gecrashed uit, zou je niet zeggen als je jouw GLS zo ziet. :uh-uhh:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik had ze uit praktisch oogpunt geplaatst en ik had er veel plezier van, maar ik rijd te weinig om ze er onder te laten hangen. Daarnaast was de plaatsing iets verkeerd (idd te dicht op elkaar) en uit het oogpunt van originaliteit wil ik ze er onder vandaan hebben.
Maar het zal wel 2011 worden voor de spuitklus gedaan wordt... de 14e (dinsdag) komt de schade-expert z'n oordeel vellen. Ik ben nu druk bezig om aan te kunnen tonen dat hij "onderhuids" gerestaureerd en zeldzaam is en onlangs zeer uitgebreid onderhoud heeft gehad.
Als dat ongeluk nou gewoon een aantal weken later was gebeurd.... was er waarschijnlijk vrij weinig aan de hand geweest omdat 'ie dan simpelweg al getaxeerd was :no_comment:
Overigens mogen die posts over de aanrijding wat mij betreft verplaatst worden naar dit topic, om het een beetje overzichtelijk te houden (mits het niet teveel werk is).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je hier een link naar dat topic plaatst scheelt het al zoekwerk, het daadwerkelijke verplaatsen is zo gebeurd. :y:volvofiel;162363 schreef : Overigens mogen die posts over de aanrijding wat mij betreft verplaatst worden naar dit topic, om het een beetje overzichtelijk te houden (mits het niet teveel werk is).
- V300 register
- Verbannen
-