1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tot mijn stomme verbazing is zelfs de bumperbalk 100% intact gebleven! :wtf:
Alleen de kunststof bumper zelf is aan de onderzijde losgedreund van de balk. Op de hoeken na zijn alle clipjes geknikt waardoor ik de bumper niet simpelweg "even" kan terugdrukken in de balk. Niet te bevatten hoe sterk dat spul is :crazy1:
Zelfde geldt voor het paneel onder de bumper. Alleen de hoek is iets naar binnen gedrukt. Dat is toch weinig schade, ik had meer verwacht. Dat is zo hersteld

Ik kwam alleen wel een grote tegenvaller tegen, waardoor de schade psychisch ineens veel groter wordt:
... er is een uitlaatrubber gesneuveld/verloren. Nu slaap ik vannacht niet meer.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Sterkte Joost!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Sterkte jongen, je zult het hard nodig gaan hebben de komende tijd, zoeits gaat je niet bepaald in de koude kleren zitten.
Het zit je ook allemaal niet mee he.....:no:
Maar ff zere neus; fijn dat de schade aan de 345 zeer beperkt is en het hele verhaal nog min of meer met een sisser (ook financieel) afloopt!
- Mark Smeets
- Moderator
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb trouwens ook een dekje voor op de grille gefabriceerd, werkt perfect. De motor is veel sneller warm, net als de kachel en da's toch wel ideaal

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Niet handig? Je kunt er in de sneeuw meer mee dan met een voorwielaandrijver... Straatje keren kan nu bijvoorbeeld binnen de 6 meter.ginkelvanmichiel;163395 schreef : Ach, met al die sneeuw is een achterwielaandrijver toch niet zo handig...