1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn pa heeft het omgekeerde gehad. Is op een nat zebrapad doorgegleden tegen zijn voorligger, auto met trekhaak. De voorbalk ontzet, radiator doorboord en de ander helemaal niets. Is ook niet leuk voor je zak met geld...Wouter76;162837 schreef : Ik heb ook zo iets meegemaakt, BMW achterop bij mijn toenmalige Fiat Tempra, had toen ook een trekhaak en die man kon zijn nog redelijk nieuwe BMW wel op de schroothoop gooien.
De auto werd toen economisch total loss verklaard maar was na overleg met de schade hersteller toen voor ik meende ruim ? 1000,- euro volledig hersteld (inclusief het benodigde spuitwerk)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
flyhart;162857 schreef : En,,? is het al bekend wat d status enzo is?
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de expert om 01:23 uur in bed lag, net als ik en veeeeele anderen :humor:
Maar er is wat bekend

Zoals ik al had verwacht is de vergoeding niet 100% kostendekkend als het door een Focwa-erkend schadeherstelbedrijf geregeld wordt, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik er zeker niet slechter van word. Ik ga geen exacte bedragen noemen hier, maar laten we het erop houden dat alles pico bello geregeld kan worden

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;162873 schreef : Maar er is wat bekend
Zoals ik al had verwacht is de vergoeding niet 100% kostendekkend als het door een Focwa-erkend schadeherstelbedrijf geregeld wordt, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik er zeker niet slechter van word. Ik ga geen exacte bedragen noemen hier, maar laten we het erop houden dat alles pico bello geregeld kan worden
yeehaa!
Goed nieuws, zo'n Focwa bedrijf wil je niet aan je auto laten zitten als je er zuinig op bent. Als het pico bello geregeld kan worden gaat het goed komen. Wel jammer van de Celica die je op het oog had, maar ach, 1 verslaving is genoeg. :humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
huysmans;162966 schreef : yeehaa!
Goed nieuws, zo'n Focwa bedrijf wil je niet aan je auto laten zitten als je er zuinig op bent. Als het pico bello geregeld kan worden gaat het goed komen. Wel jammer van de Celica die je op het oog had, maar ach, 1 verslaving is genoeg. :humor:
Alsof het zo moest: op het moment dat ik wilde mailen stond 'ie op 'gereserveerd'... dus toen wist ik genoeg

Vrijdagmiddag ga ik naar "mijn" schadehersteller om een nieuwe afspraak te maken. Ik ben benieuwd...:f
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
"My last victim was a BMW. If you can read this you might be next...."
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;163015 schreef : Misschien iets voor een bumpersticker:
:y::+:+:y:
Mss moet ik doe ook maar is maken voor een Opeltje Vivaro... :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;163015 schreef : Misschien iets voor een bumpersticker:
Dat is een hele goede

Ik zat al een tijdje na te denken over een originele slagzin op de nummerplaathouder, maar die van jou is wel een heel goede eigenlijk

Nu alles is afgehandeld, kan dit tweetal foto's geen kwaad meer
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Iemand nog interesse in een orgaandonatie? Ik zie een nier op de grond liggen :+