1982 Volvo 343 2.0 DLS
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: starten ging niet, ik liet de Starlet van mijn moeder met verhoogd toerental draaien maar nog kreeg de DLS veel te weinig stroom om aan te slaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
"De Beemd" is trouwens best een bekende Volvo-dealer. Deze garage heeft overigens al tijden een erg dure 340 4-deurs CVT te koop staan.
- V300 register
- Verbannen
-
maar mooi dat die gered gaat worden

en tjah, die lak, is jammer natuurlijk maar zoals ik het zie op de foto's moet die toch echt volledig geresaureerd worden.
en even off-topic:
je kunt me komende woensdag rond 16:00 spotten in Ulft, dan ga ik daar mijn auto laten taxeren

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Na de zomer van 2009 (of nog in de zomer) laten we hem volledig restaureren en spuiten. Daarna taxeren. Hij is het waard.
Kortom; komend jaar weinig updates is dit topic.
Het opknappen van mijn eigen DL komt op een laag pitje. Misschien schors ik hem wel in april (dan stopt de verzekering). Zie ik nog wel. Hij gaat niet weg in ieder geval; hij kost geen drol maar hij is ook geen drol waard:D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;75204 schreef : Ik heb een offerte aangevraagd van een bedrijf dat auto's in Polen laat restaureren (geheel veilig hoor). Dat schijnt heel "goedkoop" te zijn.
dat zou ik persoonlijk absoluut niet doen, ik heb hier namelijk netvlieservaringen mee, een corcette c3 waarvan de body even in polen gerestaureerd zou worden voor 10000 pietermannen, de auto kwam met nieuwe namaak panelen terug waarna de boel afgemaakt moest worden geenenkele van de glasvezelpanelen pasten, maten niet goed gebruikt (deur paste er nieteens in) ,afwerking 10x kut binnenschermen volgespoten met purschuim etc etc etc die auto was 1 groot drama, geen garantie dus 10000 weg en die arme man moest de auto van de hand doen.. het blok ligt inmiddels in een chevy s10 pickup (leuk speelgoed geworden die auto) maar ik heb er inmiddels van geleerd, vakwerk is duur maar altijd de moeite waard.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;75235 schreef : Na de zomer van 2009 (of nog in de zomer) laten we hem volledig restaureren en spuiten. Daarna taxeren. Hij is het waard.
Hij is het absoluut waard. Maar even terugkomend op onze PB's: Misschien heb je minder laswerk dan ik eraan had, maar als ik de foto's zie is het bij de DLS wel 'ingrijpender' laswerk. Veel grotere stukken, bij mij ging het om randjes... ik weet niet of dat ook uitmaakt? Eerst maar eens sparen, komt vanzelf allemaal wel.