Project: Wouter's Black Beauty
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Goh, ik krijg echt het gevoel eindelijk bij de insiders te horen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
(Al is de GLS in tegenstelling tot alle andere 343's die ik heb (gehad) niet echt een project meer.)
- V300 register
- Verbannen
-
jeroni;84474 schreef : waarom geen 2 byzondere exemplaren? kan je ook nog regelmatig rijden met een mooie bak en oldtimer verzekeren(is toch een max van 7500km per jaar, verschillend per verzekeraar)?
Ik heb naast de BB nog een Daf 55 Coup? die ik al veel te lang niet gezien heb. Dus ik heb er al 2, zogezegd.
Verder wil ik ook g??n auto's te kopen die niet "uit het zicht" veilig en droog binnen gestald kunnen worden, omdat ik voor die stallingsruimte nog grotendeels afhankelijk ben van de goodwill van mijn familie.
De auto die ik afgelopen jaar gerepareerd en verkocht heb (de grijze 340) moest wel buiten staan, vandaar dat ik weet dat herhaling van die truuc geen goed idee is.
Tot slot heb ik in mn achterhoofd ook nog altijd het trauma van de metallic blauwe 343. Toen we die kochten was het roestprobleem iets van "ja die plekjes etc, dat moet eigenlijk snel aangepakt worden" maar omdat de auto gewoon buiten stond en ook in pekel moest rijden was het na een jaar al niet meer te houden. Ik weet dus van mezelf dat de achteruitgang die door het buitenstaan optreedt, demotiverend werkt om er wat tegen te doen. Als je begint te schuren/slijpen/lassen kom je steeds meer tegen en wat je opbouwt valt onder je handen weer uit elkaar. (zie de "rijdende restauraties" die na jaren rondrijden met lappendeken aan primer en menie toch op de sloop terecht komen)
Dus; de conclusie is; als ik iets nieuws wil beginnen, moet er eerst ruimte gemaakt worden.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(qua reacties op de advertentie iig niet)