show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Project: Wouter's Black Beauty
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:01 #754096
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Project: Wouter's Black Beauty
excuses is wat mij betreft helemaal niet nodig, zeker niet na bovenstaande uitleg:)
ik heb de bb persoonlijk gezien, en als ik niet net begonnen was aan mijn project en de beschikking over een binnenstalling had dan was mijn interesse in de bb ook enorm groot geweest (alsin een volledige restauratie) er valt door een vakkundig liefhebber een hele mooie, bijzondere auto van te maken. en een dergelijke behandeling verdient de wagen wel.
ik heb de bb persoonlijk gezien, en als ik niet net begonnen was aan mijn project en de beschikking over een binnenstalling had dan was mijn interesse in de bb ook enorm groot geweest (alsin een volledige restauratie) er valt door een vakkundig liefhebber een hele mooie, bijzondere auto van te maken. en een dergelijke behandeling verdient de wagen wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:13 #754099
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Project: Wouter's Black Beauty
Tja dat is inderdaad waar. Misschien ben ik dan wel niet de juiste persoon hiervoor... Ik zou hem wel helemaal in orde maken en het plaatwerk aan de rechterzijde vervangen en laten spuiten maar om hem een geheel nieuwe laklaag te laten geven... Misschien later dan maar eerst niet, ik weet ook verder weinig van de staat van de lak enz. dus ik kan ook niet goed oordelen. We zullen wel zien hoe het loopt met de BB zullen we maar zeggen. Goed komt het! Dat is zeker...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:25 #754107
door Anjo van den Akker
ik zeg niet dat een volledige carroseriematige restauratie nodig is, ik zeg dat ik dat zo aan zou pakken:D. het door wouter genoemde en meegeleverde plaatwerk vervangen, de neus netjes overspuiten (is te grof geschuurd + gespoten) en dan nog wat uurtjes schadeherstel rondom (deukjes/krasjes) en je hebt in principe al een perfecte auto, de techniek die de auto rijdend maakt is inmiddels al meer dan in orde:) (aardig verbeterd t.o.v. origineel, oa door de b14.4 motor, renix e.d.)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:35 #754112
door V300 register
Ja ok. Misschien dat je later toch besluit hem geheel over te laten spuiten maar zolang hij er nog knap uit ziet zou ik hem liever zo origineel mogelijk laten... Dat is persoonlijk natuurlijk. Het enig waar ik een beetje huiverig voor ben is de rode bies die over de auto loopt, lijkt me best nog wel een precisie werkje om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen. Wellicht dat een vakkundig spuiter hier wel een trucje voor heeft.., geen idee. Ik zie het wel zitten i.i.g dat meen ik oprecht maar goed zoals ik al zei, we zullen wel zien hoe het loopt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:39 #754117
door V300 register
Rode bies schijnt Robbert-Jan Veraa nog een originele stickerset van te hebben dacht ik. Maar eerst je
DAF 46
maar eens kwijt denk ik

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 23:43 #754125
door Anjo van den Akker
eerlijk gezegd, zou ik dan na het overspuiten die bies laten pinstripen tov een sticker, gevolgd door een paar laagjes blanke lak:D volgens mij is er wel een handjevol mensen in nl die daar ook handig in zijn. resultaat tov een sticker striping mag er zeker wezen, gaat alleen iets meer geld kosten vrees ik:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-02-2009 18:02 #754207
door V300 register
Ja ok maar in een auto als deze investeer je niet snel teveel vind ik... Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met mijn daf en zeker met de BB.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2009 01:04 #755445
door V300 register
Wouter, wat lees ik nu.... de BB gaat in de verkoop:eek:
Ik ben benieuwd wat je op het oog hebt...
Ik twijfel eigenlijk heel erg, ik vindt het een schitterende auto, en datgene wat er nog aan moet gebeuren is de auto zeker waard. Stalling is voor mij geen probleem... Moet er nog maar eens over nadenken.
Ik ben benieuwd wat je op het oog hebt...
Ik twijfel eigenlijk heel erg, ik vindt het een schitterende auto, en datgene wat er nog aan moet gebeuren is de auto zeker waard. Stalling is voor mij geen probleem... Moet er nog maar eens over nadenken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2009 15:19 #769220
door V300 register
wouter is de BB verkocht? krijgen we dan eidenlijk te weten wat er nog mooier is?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2009 15:46 #769222
door V300 register
zo, dr wordt opgelet.
Ik heb de advertentie verwijderd, omdat ik het toch niet vind opschieten met de verkoop. Het plan was om een andere (iets originelere) BlackBeauty terug te kopen.
Deze komt dus waarschijnlijk binnenkort alsnog te koop.
Ik ga me nu weer richten op verbetering van de BB die ik nu heb. Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een radiokast (deel van de middenconsole) voor een model pre-1979.
Ik heb de advertentie verwijderd, omdat ik het toch niet vind opschieten met de verkoop. Het plan was om een andere (iets originelere) BlackBeauty terug te kopen.
Deze komt dus waarschijnlijk binnenkort alsnog te koop.
Ik ga me nu weer richten op verbetering van de BB die ik nu heb. Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een radiokast (deel van de middenconsole) voor een model pre-1979.
Moderators: Mark Smeets