show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Project: Wouter's Black Beauty

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-01-2009 15:08 #750872 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Project: Wouter's Black Beauty
Ze leest mee, gaat ze nooit geloven, zeker niet van een black beauty versie. (en centen is ook een issue... op enzo)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2009 15:09 #750873 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Project: Wouter's Black Beauty
Dan is het een rode auto met hele grote zwarte details... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-01-2009 15:53 #750886 door V300 register
Bovendien hebben we al genoeg auto's die perse binnen moeten staan, omdat ze anders wegroesten waar je bij staat. Zelfs de twee 780's zouden beter binnen staan, maar die staan buiten voor de deur.

Jan, jij wilde zelf ook geen zwarte auto... :hmmz2: De '73 Celica heeft trouwens grote rode details...

En de TA 60, oorspronkelijk goud, maar matzwart overgespoten, heb ik deskundig de deur uit weten te werken...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-01-2009 16:17 #750891 door V300 register
Met hulp van de roestduivel. (ik had 'm ook al opgegeven, 't is dat wegbrengen me meer zou kosten dan nog een jaar schorsen... tot ik de plek nodig had)

Ik ben erg blij met de dikke platen staal van de 780's, maar inderdaad, die zouden ook beter binnen kunnen staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-02-2009 21:54 #754068 door V300 register
Heeft de black beauty al een nieuw baasje?? Ik wil me er graag over ontfermen. Heb het alijd al de mooiste uitvoering van de 300 serie gevonden... ?n ik heb binnenruimte genoeg!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-02-2009 21:57 #754070 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Project: Wouter's Black Beauty
Het lijkt erop dat er een nieuwe eigenaar is gevonden! :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2009 21:59 #754072 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Project: Wouter's Black Beauty
Moooooi!

Edit: Wouter, wanneer komt je nieuwe aanwinst dan waarmee je ons zo in spanning en verbitterde vertwijfeling laat wachten? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-02-2009 22:33 #754086 door V300 register
Oeps... ik ben weer iets te snel, sorry. Ik moet nog wel even de verkoop van een andere auto van mezelf rond krijgen... Als ik de BB wel zou kunnen overnemen wil ik er rondom de ruimte ervoor hebben zodat ik goed uit de voeten kan. Er is wel al een geinteresseerde voor een auto van mij maar dat is dus n?g niet rond...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2009 22:38 #754087 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Project: Wouter's Black Beauty

v0lv0freak;88050 schreef : Het lijkt erop dat er een nieuwe eigenaar is gevonden! :D

volvofiel;88052 schreef : Moooooi!

Edit: Wouter, wanneer komt je nieuwe aanwinst dan waarmee je ons zo in spanning en verbitterde vertwijfeling laat wachten? :D

heren, ze zeggen wel eens, men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. en dit spreekwoord lijkt me hier ook wel op z'n plaats. wouter doet de bb echt niet zomaar aan jan en alleman weg als ik wouter goed genoeg ken (de bb heeft niet voor niets ruim 4 jaar op z'n naam in een schuur gestaan voor een zoektochtje naar onderdelen e.d.)

@ erwin, eerst overleggen met wouter, en dan verder zien:) ik zeg niet dat je geen liefhebber bent waar de auto niet goed terecht komt, maar het blijft de beslissing van wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-02-2009 22:58 #754092 door V300 register
Ja je hebt gelijk... dit is een beetje een rare manier van communiceren maar ik had het ook anders moeten uitleggen. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik graag met alle liefde de resterende werkzaamheden aan BB zou willen voltooien en ja daar is wel ruimte voor en nee er komt geen auto bij voor er ??n weggaat... (ook in het belang van de BB qua sleutelruimte) En ik kan beter zeggen, mocht de BB tegen de tijd dat ik mijn auto verkocht heb nog g??n nieuwe eigenaar hebben d?n zou ik in aanmerking willen komen. Tuurlijk zou ik het ontzettend jammer vinden als ik achter het net vis maar dan is ie i.i.g bij een liefhebber terechtgekomen want daar wordt wel voor gezorgd inderdaad, en d?t is het belangrijkste. En inderdaad het spreekwoord 'men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is' is hier op z'n plaats. Excuses voor de opschudding die ik veroorzaakt heb...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC