Project: Wouter's Black Beauty
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Jan, jij wilde zelf ook geen zwarte auto... :hmmz2: De '73 Celica heeft trouwens grote rode details...
En de TA 60, oorspronkelijk goud, maar matzwart overgespoten, heb ik deskundig de deur uit weten te werken...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben erg blij met de dikke platen staal van de 780's, maar inderdaad, die zouden ook beter binnen kunnen staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: Wouter, wanneer komt je nieuwe aanwinst dan waarmee je ons zo in spanning en verbitterde vertwijfeling laat wachten?

- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;88050 schreef : Het lijkt erop dat er een nieuwe eigenaar is gevonden!
volvofiel;88052 schreef : Moooooi!
Edit: Wouter, wanneer komt je nieuwe aanwinst dan waarmee je ons zo in spanning en verbitterde vertwijfeling laat wachten?
heren, ze zeggen wel eens, men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. en dit spreekwoord lijkt me hier ook wel op z'n plaats. wouter doet de bb echt niet zomaar aan jan en alleman weg als ik wouter goed genoeg ken (de bb heeft niet voor niets ruim 4 jaar op z'n naam in een schuur gestaan voor een zoektochtje naar onderdelen e.d.)
@ erwin, eerst overleggen met wouter, en dan verder zien:) ik zeg niet dat je geen liefhebber bent waar de auto niet goed terecht komt, maar het blijft de beslissing van wouter.
- V300 register
- Verbannen
-