Project: Wouter's Black Beauty
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Trouwens, Jean-Luc, weet jij of Erik de GK al heeft overgeschreven? Komen er nog papieren terug naar mij of is dat niet nodig?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De BB is inmiddels met commandant gecleaned (er zat cementstof en spuitnevel op) daarna met AutoGlym 'super resin polish' nog een keer met de poetsmachine nagelopen. Waxen moet nog gebeuren, geen tijd meer voor gehad.
wel de voorbumper en de (foute) spiegels met bandenzwart weer netjes zwart gemaakt.
De lak glimt nu heel aardig, maar er zit v??l schade aan. ingevreten vogelpoep vooral. Ook zie je nu alle kleine butsjes en deukjes nog beter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb jij eigenlijk ook nog wilde plannen ivm carosserie uitdeuken/herstellen en spuiten wouter?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;64955 schreef : Trouwens, Jean-Luc, weet jij of Erik de GK al heeft overgeschreven? Komen er nog papieren terug naar mij of is dat niet nodig?
Geen idee, Erik is op vakantie. Het is mij overigens een raadsel waarom je die auto gesloopt hebt. Er leek toch weinig mis mee te zijn. Jammer hoor! :cry2:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar dit is een BB-topic, ik PB je wel

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(voor de mensen die te lui zijn om het linkje te volgen: In engeland was iemand op zoek naar wat riemen voor zijn daily driver op de sloop, maar kwam terug met een black beauty!)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;65806 schreef : (voor de mensen die te lui zijn om het linkje te volgen: In engeland was iemand op zoek naar wat riemen voor zijn daily driver op de sloop, maar kwam terug met een black beauty!)
:f:woops:
Gave vondst!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zo heb ik mijn 740 16V GLE en 940 LPT ook gevonden.
Ik was op zoek naar 300-serie onderdelen en kwam terug met 2 hele grote auto's...