Weer een 340 op de parkeerplaats!
- André Minet
- Nieuw lid
-
Niet uit te sluiten
Mvg
André
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wouter;242471 schreef : helemaal mee eens. de 2 wouters zijn nu poetswouter en sleutelwouter geworden :crazy1:

eipmiw;242478 schreef : Ziet er prachtig uit Wouter! Hopen dat de nachtrit straks niet over modderpaadjes gaat...
Dank!
Ik denk niet dat ik aan de nachtrit mee ga doen Wim, maar anders was dat nog niet zo'n punt hoor, na de 1900 vakantie kilometers en het dagenlang onder een boom staan zag de 340 er ook niet heel florissant meer uit :eek:
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Wouter76;242509 schreef : Ik denk niet dat ik aan de nachtrit mee ga doen Wim, maar anders was dat nog niet zo'n punt hoor, na de 1900 vakantie kilometers en het dagenlang onder een boom staan zag de 340 er ook niet heel florissant meer uit :eek:
Bedoel je dat ie er nu uit ziet als een "normale :lol: 340"?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ja toen wel, is het contrast wat minder groot :yeah:

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Een doorzichtige ditmaal, zodat je er zo leuk doorheen kan kijken, alleen nog eens met lopende motor kijken, zie je zo mooi de benzine erin gepompt worden:
De gebruikte producten voor diverse doeleinden:
Tectyl ML voor de motorkap en vooral de rand vooraan.
Tectyl Klar voor o.a. de plaatdelen, roestige stukjes en elektronische onderdelen, compleet busje van leeggespoten...
Siliconen olie voor de koelvloeistofslangen en andere rubber /slangendelen.
PTFE spray voor de mechanische/bewegende delen.
Nog even een ploatie van reserve wiel en luchtfilter deksel, niet omdat het moet, maar...:
Straks de garage weer even in om eens te zien of ik kan achterhalen wat de mistachterlicht sluiting veroorzaakt..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Het pinnetje welke het mistachterlicht van de auto uitschakelt was langs de veerstrip geschoten en wat zit daar dan ineens verrekte dicht in de buurt, jaaa je raait het al, de massa aansluiting, da gaat nie goe nie samen.
Voorlopig maar weer even het mistachterlicht rechtstreeks aangesloten zoals van origine het geval is.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Een collega vroeg zich de oliefilters naast elkaar zien liggende nog af welke er nu de nieuwe was :yeah:
Volgende week donderdag de A.P.K., beetje vroeg aangezien de 340 vóór 12 oktober gekeurd moet zijn, maar goed, is dat ook maar weer gebeurd en kan dan meteen een zooitje verhuisdozen halen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-