show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2016 23:41 #964617
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Prachtig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2016 08:41 #964618
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Prachtig Wouter, echt iets om op een show te tonen op een clubstand ( hint hint).
Maar neem even wat echte kruipolie (en geen wd40) om die roestpuntjes rond de accubak te stoppen. Ik denk dat je ze in het echt niet eens kunt zien maar je neemt zo'n detailfoto's dat ze juist te zien zijn.
Waar is je krik?
Maar neem even wat echte kruipolie (en geen wd40) om die roestpuntjes rond de accubak te stoppen. Ik denk dat je ze in het echt niet eens kunt zien maar je neemt zo'n detailfoto's dat ze juist te zien zijn.
Waar is je krik?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2016 09:12 #964619
door V300 register
POETSWOUTER
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-08-2016 09:49 #964621
door Wouter Borsje

....guess who's back, back again.
Poetswouter's back, tell a friend....
(vrij naar een redelijk bekende rapper)
Bedankt heren!
Bedankt voor de tip Robbert Jan, ik heb de IMAL variant, ga ik onder andere daarop dan even loslaten (er zijn we meer van die kleine plekjes)
En de rand van de motorkap (helemaal vooraan het opstaande randje in gesloten toestand) even lekker dik in de tectyl zetten voordat straks de motorkap een stukkie kleiner wordt.
Op die manier maar zo veel mogelijk proberen te rekken totdat het punt komt waarop er echt wat moet gebeuren (zoals in 2014 met de wielkastrand)
Wel grappig dat jij nu ook begint over showen, evt op een evenement clubstand (heee dat rijmt! :yummie:)
Iets wat me ook wel weer heel leuk lijkt, de presentatie op de VKB stand van 2009 is immers ook weer een aardige tijd geleden.
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

....guess who's back, back again.
Poetswouter's back, tell a friend....
(vrij naar een redelijk bekende rapper)
Bedankt heren!
Bedankt voor de tip Robbert Jan, ik heb de IMAL variant, ga ik onder andere daarop dan even loslaten (er zijn we meer van die kleine plekjes)
En de rand van de motorkap (helemaal vooraan het opstaande randje in gesloten toestand) even lekker dik in de tectyl zetten voordat straks de motorkap een stukkie kleiner wordt.
Op die manier maar zo veel mogelijk proberen te rekken totdat het punt komt waarop er echt wat moet gebeuren (zoals in 2014 met de wielkastrand)
Wel grappig dat jij nu ook begint over showen, evt op een evenement clubstand (heee dat rijmt! :yummie:)
Iets wat me ook wel weer heel leuk lijkt, de presentatie op de VKB stand van 2009 is immers ook weer een aardige tijd geleden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2016 11:26 #964624
door V300 register
Au, au, au, super om te zien Wouter! in concours staat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2016 14:31 #964632
door V300 register
Letterlijk schitterend! :wtf:
Op die foto van het blok na zou je toch zweren dat het een nieuw exemplaar is...
Op die foto van het blok na zou je toch zweren dat het een nieuw exemplaar is...
- Johan van Weeren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2016 15:28 #964633
door Johan van Weeren
Beantwoord door Johan van Weeren in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
:lol: Kunnen we polaroid niet vragen voor een forum deal zonnebrillen?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-08-2016 17:11 #964635
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Bedankt voor alle complimenten, erg leuk!
@Nick, concour staat zou inderdaad wel het hoogst haalbare zijn, aan de andere kant...dan zou ik haast niets meer te doen hebben....
Gelukkig maar eigenlijk dat er nog genoeg werk aan de 340 zit zowel qua plaatwerk (feitelijk uiteindelijk het belangrijkste) als ook qua techniek.
@Leon; het motorblok zelf, inclusief distributiedeksel en carterpan zijn inderdaad de enige onderdelen die echt duidelijk laten zien hoelang het torretje al in de koets hangt, ook dat zal eens een keer aangepakt gaan worden!
@Johan, ja goed idee zeg, wie weet kan mijn vaste brillen en lenzen leverancier (iets met spek bewaren...) hier wel wat in betekenen :yeah:
Soms valt het me ook wel eens wat tegen hoeveel er nog te doen is aan de auto, maar dat is nu eenmaal inherent aan een auto van 28 jaar oud, ik kan alleen maar hopen de tand des tijds zo goed mogelijk het hoofd te bieden.
@Nick, concour staat zou inderdaad wel het hoogst haalbare zijn, aan de andere kant...dan zou ik haast niets meer te doen hebben....
Gelukkig maar eigenlijk dat er nog genoeg werk aan de 340 zit zowel qua plaatwerk (feitelijk uiteindelijk het belangrijkste) als ook qua techniek.
@Leon; het motorblok zelf, inclusief distributiedeksel en carterpan zijn inderdaad de enige onderdelen die echt duidelijk laten zien hoelang het torretje al in de koets hangt, ook dat zal eens een keer aangepakt gaan worden!
@Johan, ja goed idee zeg, wie weet kan mijn vaste brillen en lenzen leverancier (iets met spek bewaren...) hier wel wat in betekenen :yeah:
Soms valt het me ook wel eens wat tegen hoeveel er nog te doen is aan de auto, maar dat is nu eenmaal inherent aan een auto van 28 jaar oud, ik kan alleen maar hopen de tand des tijds zo goed mogelijk het hoofd te bieden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2016 17:10 #964762
door V300 register
helemaal mee eens. de 2 wouters zijn nu poetswouter en sleutelwouter geworden :crazy1:
Lucluc;242316 schreef : POETSWOUTER
helemaal mee eens. de 2 wouters zijn nu poetswouter en sleutelwouter geworden :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2016 23:59 #964769
door V300 register
Ziet er prachtig uit Wouter! Hopen dat de nachtrit straks niet over modderpaadjes gaat...
Moderators: Mark Smeets