show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 14:26 #868927
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Dank je Harry, doe ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2011 14:33 #868928
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Ik rijd al meer dan 2,5 jaar met volle tevredenheid op Vredestein T Tracs in 185/60 R14, ook een band met een nadruk op levensduur. Rijgedrag is echter prima. Fijne banden!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 15:16 #868929
door Wouter Borsje
Dat is natuurlijk ook meteen wel een Nederlandsch product, wat gezien de herkomst van onze auto's weer goed past, ook deze zal ik meenemen in de overweging, dank je Niels.
Keuzes, keuzes, en als de banden er eenmaal onder zitten ben je het zo weer vergeten, pas als er zich een nood situatie voordoet of een weg met spoorvorming met als gevolg kans op aquaplaning dan word je weer even met je neus op de keus gedrukt.
Keuzes, keuzes, en als de banden er eenmaal onder zitten ben je het zo weer vergeten, pas als er zich een nood situatie voordoet of een weg met spoorvorming met als gevolg kans op aquaplaning dan word je weer even met je neus op de keus gedrukt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2011 16:26 #868933
door V300 register
Ik heb laatst ook nieuwe banden genomen, en vroeg om niet de duurste maar ook neit de goedkoopste, en kreeg toen die Uniroyal banden. Op droog en lichte regen hebben ze goed grip maar echt zware regen ben ik nog neit doorheen geweest ermee. Inderdaad zie je haast door alle banden het wiel niet meer :+
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 21:32 #868958
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Ik zou adviseren Conti's te nemen. Bij mijn werkgever worden die standaard onder de auto's gemonteerd en het rijdt geweldig. Ik heb zelf het B-merk van Conti(Semperit) en ik heb daar niets te klagen veel grip en goede wegligging.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 21:47 #868961
door Wouter Borsje
Dat is dan al twee stemmen voor Continental banden, bedankt voor jouw bijdrage Laurens!
Totdat de velgen weer in de blanke lak staan heb ik nog tijd om een keuze te maken, als ik alle adviezen dan naast elkaar leg hoop ik er nog uit te gaan komen :woei:
Totdat de velgen weer in de blanke lak staan heb ik nog tijd om een keuze te maken, als ik alle adviezen dan naast elkaar leg hoop ik er nog uit te gaan komen :woei:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 22:22 #868965
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Continental, prima slijtvaste banden. Heb ze onder de 440 gehad en onder een V40. Prima, maar ze janken behoorlijk. Vond dat beide setje behoorlijk rumoerig waren. Later onder de V40 Michelin en toen was het gejank weg. Heb onder de 360 Viking zit, absoluut geen super banden, ook redelijk slijt vast en weinig lawaai. Maar goed waren toen erg goedkoop. Ben zelf goed te spreken over de Vredesteins onder de 460 momenteel.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 22:54 #868968
door Wouter Borsje
Zijn die Vredesteins onder jouw 460 ook van het type T trac zoals bij Niels onder de auto?
Bedankt voor jouw bijdrage in banden ervaringen Kevin!
Bedankt voor jouw bijdrage in banden ervaringen Kevin!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
27-03-2011 14:04 #868997
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Goed mijn bijdrage dan ook maar 
Wij hebben onder alle auto's uniroyal als zomer band, en ik ben er ook tevreden over. Nu kan ik dus wel niet eerlijk vergelijken met andere merken, maar qua grip vind ik ze goed en rolgeluiden vallen ook bij brede banden erg mee, zelfs met de 215's onder de 760 hoor ik ze niet

Wij hebben onder alle auto's uniroyal als zomer band, en ik ben er ook tevreden over. Nu kan ik dus wel niet eerlijk vergelijken met andere merken, maar qua grip vind ik ze goed en rolgeluiden vallen ook bij brede banden erg mee, zelfs met de 215's onder de 760 hoor ik ze niet

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2011 14:08 #868998
door V300 register
Ik heb de uniroyal rainexperts eronder zitten! Moet zeggen dat het hele fijne banden zijn. Ik heb er wel mee door de dikke dikke plensregen (wolkbreuk op de snelweg) mee gereden. En had oprecht niet het gevoel dat ik de controle over m'n auto verloor. Bij mij waren ze ook redelijk goedkoop...Veel mensen die ik ken rijden op uniroyals, naar alle tevredenheid
Moderators: Mark Smeets