anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
In ieder geval zal Anjo het wel naar z'n zin hebben. Als hij evenveel dames leert kennen als dat hij V300-onderdelen de laatste maand in handen heeft gehad, heeft-ie letterlijk en figuurlijk z'n handen vol.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;65031 schreef : Joost! Barbaar! Wat zeg je nu! Dat doe je toch niet!
-1- Tieten zet je niet in de fik, daar doe je veel leukere dingen mee! (tenminste, ik ga er van uit dat die tieten ergens bij horen...)
-2- Matrassen steek je ook niet in de fik, die ga je namelijk nog nodig hebben na puntje 3
-3- Drank steek je ook niet in de fik, die kan je veel beter gebruiken om puntje 1 mee dronken te voeren
Brandend zand heb je ook, al moet ik dan ineens denken aan Anneke Gr?nloh...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Alhoewel, nu Anjo er heen gaat....

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Omg Stefan
Omg Joost!
Lol

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik had net weer een gedachtespeling mocht er een R5GTT blokkie inkomen,
we hebben 't al gehad over de slippende koppeling, mocht de koppeling gaan slippen, automaatkoppeling erafslopen, handbakkoppeling + pedaal monteren. aandrijfas handbak en vario vermaken (inkorten en achterkant vario voorkant handbak) dan is dat ook opgelost toch? je gebruikt dan voetmatig de koppeling voor het stilstaan en wegrijden. daarna neemt de vario het over.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
a) waarom je dan niet meteen een handbak monteert en
b) hoe je de handbak en de variomatic denkt te combineren.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
b) door enkel de koppeling van de handbak te gebruiken zonder daadwerkelijk met de pook te gaan roeren (die zit immers op de versnellingsbak zelf aangesloten)
dit is het meest haalbare plan mocht de vario koppeling het niet houden.
als ik daarna wekelijks primaires en secundaires kan wisselen komt er definitief een handbak onder.
- V300 register
- Verbannen
-
Handbakkoppeling, een "op maat cardanas" en een vario lijkt me ook goed mogelijk. Hou er rekening mee dat een standaard nieuwe handbakkoppeling het koppel al niet aan kan. Ik heb een Sachs sinterplaat, werkt perfect.