anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Nou Anjo, ik zal dat ritje naar Jack toen (voor die gaskabel) waarschijnlijk nooooit meer vergeten, dat was nogal een euh... "oorverdovende" ervaring

Uiteindelijk kom je er wel overheen dat je je eerste auto hebt gesloopt, al moest ik wel even slikken toen het karkas ook daadwerkelijk weggereden werd...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is mij gelukkig bespaard gebleven, mijn ouders hebben hem laten afvoeren (iets met doordeweeks en dan 150km verderop aan het werk zijn).volvofiel;147829 schreef : (...) al moest ik wel even slikken toen het karkas ook daadwerkelijk weggereden werd...
Ik heb wel de foto's gezien die mijn ouders ervan gemaakt hebben, en dat was ook al best pijnlijk: Hij is met een grote grijpert zo in zo'n grote "gooi hier al uw overbodige staal in"-container gegaan.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;147823 schreef : moet nog even van Mark horen of hij het leren interieurtje wil hebben anders is dat vanaf morgen gratis af te halen bij Erik.
w00t
Ik kom morgen mss sowieso even langs, om voor dat onderstel te bespreken

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
alles ging eigenlijk best voorspoedig, zelfs het verrot slijpen/zagen van het chassis ging vrij vlot. wel fftjes zitten tobben met een verlengsnoer dat een volle aardlek maakte; stop is er wel 10x uitgevlogen voor we erachter kwamen wat het was:)
morgen zachtjesaan beginnen met het uit elkaar slopen van alle bende en het een en ander opruimen; heb weer zat te doen!

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-