Volvo 360 GLE '86
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ligt er maar net aan in welke omgeving je zit, in de havens zien we de bouten op de trekkers zo wegrotten... dergelijke boutjes zijn dan te vergelijken met de waterpomp bouten. als ze zitten zitten ze maar zodra ze lang zitten breken ze zo af bij demontage...Bodejodel;63949 schreef : Klopt, RVS is altijd beter, maar een goed verzinkte bout/moer blijft jaaaren goed...
- V300 register
- Verbannen
-
deze heb ik gewoon bij een garage gehaald
dus degene die niet iets vasthouden waar veel kracht of spanning op komt heb ik laten zitten
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Gister heb ik nog een strakke voorbumper gescoord. De mijne had een knik. Vandaag bumper kaal gemaakt en naar de schadehersteller gebracht. Behalve dat ik een bumper had gescoord, kreeg ik overigens nog iets leuks in m'n handen gedrukt... cruise control!

Bij de schadehersteller was ik aangenaam verrast. Omdat er afgelopen vrijdag nog niets was gebeurd vermoedde ik dat er ook nu nog weinig nieuws onder de zon was. Maar integendeel, hij was al druk bezig geweest.
Zo heeft hij alle deuren al uitgedeukt en strakgemaakt. Superstrakke stukjes in de raamlijst van de deur die daar roest had, echt heel netjes gedaan. Alle deuren hadden behoorlijk wat plekjes, maar elk plekje, hoe klein ook, wordt hersteld.
De deuk linksachter was ook al weer strakgemaakt. Ook dat zag er keurig uit.
Hij gaf aan dat er heel wat in gebakken moest worden, lekker rot allemaal. Zo heeft hij de voorbalk al weer strak gemaakt, de rechter wielkast (binnenscherm) en het stuk tussen de wielkast en voorbalk in(heeft dat deel een naam?). Ook daar was veel ingelast.
Op dit moment was hij bezig met de rechterdorpel. Ik heb via euro-autoparts.com nieuwe Klokkerholm dorpels besteld. De schadehersteller was hier heel tevreden over, zeer goede kwaliteit zei hij.

In ieder geval, het begint erop te lijken! Het werk wat ie tot nu toe gedaan heeft lijkt erg netjes te zijn. Over twee weken is de wagen waarschijnlijk 'in kleur', wat volgens mij inhoudt dat het dan nog een week duurt;)
(Trouwens, Jeroen, misschien is dit een aardig voorbeeld voor wat jij kunt verwachten?

- V300 register
- Verbannen
-
het is vaak toch aan de hoek tussen bodem en zijkant te doen, en daar kun je precies goed bij zo.
- V300 register
- Verbannen
-
als je hem voor die tijd klaar hebt,maar als je zo doorgaat moet dat wel lukken
mooi project ,veel succes verder
groetjes ronald
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nou, ik vrees dat die van mij er nog wel erger aan toe is hoor... :uh-uhh:Doeke Dobma;64165 schreef : (Trouwens, Jeroen, misschien is dit een aardig voorbeeld voor wat jij kunt verwachten?
)
Als hij echt reddeloos verloren is ga ik, ondanks dat ik heb gezecht dat hij niet gesloopt gaat worden op zoek naar een rode 360/340 in redelijke staat en dan zet ik al het speciale spul en alles wat beter is over... :woops:
Een dergelijke restauratie zit er financieel voorlopig echt niet in...
Het bedrag wat ik voor die auto betaald heb is toch al minder als wat de bodykit en het blok en de rest van de losse onderdelen waard zijn, dus dat scheelt al...
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
In ieder geval helpt Dick Muhl in Weesp mij erg goed. Heb er al een aantal zaken gevonden(mits ze er ook daadwerkelijk zijn), maar helaas nog steeds g??n deurrubbers en afstrijkrubbers....
Van Jelle Venema, lopende 300-serie encyclopedie, heb ik al 2 goede achterdeurrubbers gekregen. Voordeurrubbers, tja dat worden rubbers van GoRubber denk ik...