show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE '86
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2008 22:38 #722812
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE '86
Moet je eens zien als hij klaar is, dan loopt het kwijl als het ware uit je mond!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2008 19:34 #722895
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE '86
Lopen? Het gutst er gewoon uit!
Stiekem ben ik blij nu toch wel blij dat ik mijn oude 360 verkocht heb voordat ik mijn zelftoebedeelde titel van mooiste 360 van NL aan jou en Ronald zou verliezen!
Stiekem ben ik blij nu toch wel blij dat ik mijn oude 360 verkocht heb voordat ik mijn zelftoebedeelde titel van mooiste 360 van NL aan jou en Ronald zou verliezen!

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2008 22:13 #722907
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo 360 GLE '86
Die van Ronald zal hogere ogen gooien dan die van mij, en terecht. Ronald keert dat ding echt letterlijk binnenstebuiten en heeft, zoals we allemaal hebben kunnen lezen, ook de motorruimte bijzonder goed aangepakt. Ook doet Ronald gelijk een motorwissel naar 2,3 liter, dus ja, dat beschouw ik toch als de overtreffende trap;)
Helaas had ik niet de financiele middelen om de motorruimte ook aan te pakken, dit staat wat mij betreft voor volgende zomer op de planning. Al zou een goede schoonmaak ook wel kunnen helpen;)
Qua originaliteit win ik het dan weer, met mijn originele 130.000km oude B200EA:) en open GLT velgen (al zijn die niet geheel origineel voor deze uitvoering, wel voor de 300-serie;))
Helaas had ik niet de financiele middelen om de motorruimte ook aan te pakken, dit staat wat mij betreft voor volgende zomer op de planning. Al zou een goede schoonmaak ook wel kunnen helpen;)
Qua originaliteit win ik het dan weer, met mijn originele 130.000km oude B200EA:) en open GLT velgen (al zijn die niet geheel origineel voor deze uitvoering, wel voor de 300-serie;))
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2008 22:15 #722908
door V300 register
Wat jij doet, mag iedereen van deze club respect voor hebben. Ik denk dat dit een van de weinig serieus opgeknapte 300's is. Hopelijk mogen er nog veel volgen...!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2008 10:34 #722928
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE '86
Qua originaliteit wint mijn oude 360 het dan als nog... Die zit nog superstrak in z'n originele lak en is origineel roestvrij. (dat was hij tenminste toen ik afscheid nam, ik weet niet hoeveel tectyl hij sindsdien heeft gezien...)
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2008 16:33 #722953
door Doeke Dobma (GAST)
Heb je gelijk in, maar de lak van je oude 360 zag er 20 jaar geleden wel beter uit dan nu, ongeacht het onderhoud. Het 'slijt' ook gewoon. Daarom ben ik benieuwd hoe blauw mijn 360 straks is. Ik neem m'n zonnebril in ieder geval mee als ik hem ophaal.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2008 15:31 #723053
door Doeke Dobma (GAST)
ALS alles goed gaat, heb ik morgenochtend de GLE weer terug!! Was net even bij de spuiter, ze waren de auto net aan het afplakken.
Mijn ouders, die nu in Zweden op vakantie zijn, hebben overigens welgeteld 1 afstrijkrubber gevonden. Maargoed, iets is beter dan niets.
Volgende week vrijdag haal ik de onderdelen op bij Dick Muhl in Weesp. Dan moet er die avond nog hard gewerkt worden want de ochtend erna is de taxatie...
Mijn ouders, die nu in Zweden op vakantie zijn, hebben overigens welgeteld 1 afstrijkrubber gevonden. Maargoed, iets is beter dan niets.
Volgende week vrijdag haal ik de onderdelen op bij Dick Muhl in Weesp. Dan moet er die avond nog hard gewerkt worden want de ochtend erna is de taxatie...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-08-2008 16:31 #723057
door V300 register
@Doeke: ga niets overhaasten. Als je er om 12.00u of 14.00u bent,
met een tip-top auto, is dat te prefereren boven een in allerhaast
afgebouwde auto die er uiteindelijk niet naar volle tevredenheid uit ziet.
Bovendien kun je dan de show stelen, want iedereen is er dan al.
met een tip-top auto, is dat te prefereren boven een in allerhaast
afgebouwde auto die er uiteindelijk niet naar volle tevredenheid uit ziet.
Bovendien kun je dan de show stelen, want iedereen is er dan al.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2008 16:34 #723058
door Doeke Dobma (GAST)
Dat is goed om te weten. Al hoop ik niet dat ik die uitloop nodig heb. Is er overigens bij jou of bij jou in de buurt een mogelijkheid om de auto te wassen? Na de rit Leeuwarden-Weert zullen er wel heel wat vliegjes en andere rommel opzitten...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-08-2008 21:51 #723072
door V300 register
Ghe... van een aantal vliegjes op de ruit wordt een auto toch geen euro minder waard?
Moderators: Mark Smeets