show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Mijn Volveau 340
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2011 15:46 #891643
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn Volveau 340
het is altijd wat met die oude troep
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2011 16:23 #891647
door V300 register
Helaas wel - en ik heb er het geduld niet voor, zeker niet nu het gewoon pikdonker is als ik 's avonds thuiskom en het ook nog eens stervenskoud is. En elke keer als het ene probleem is opgelost komen er binnen een week weer drie andere defecten bij en daar word ik echt een beetje zat van.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2011 16:44 #891648
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Mijn Volveau 340
Accu of startmotor of slechte verbinding of terugloop van benzine. Bevroren koelvloeistof lijkt me toch niet?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2011 16:45 #891649
door V300 register
Nee, het is echt gebrek aan prik, ik moet het in die hoek zoeken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2011 16:52 #891651
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Mijn Volveau 340
Heb je stroomlekkage ergens in de auto of wordt de accu niet goed bijgeladen of is de accu slecht of zit het in de verbinding naar de startmotor of draait de startmotor te langzaam (dat kan ook een slecht functionerende startmotor zijn) of zit de koppelingsplaat vast bij vrieskou of.....
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2011 19:50 #891668
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Mijn Volveau 340
Werkt de dynamo wel naar behoren, is de v-snaar nog strak gespannen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2011 14:15 #892618
door V300 register
Om het verhaal weer even op te pakken antwoord ik eerst jouw vraag Laurens: nee, die blijkt nogal slap! Ik denk dat ik die ook maar meteen vervang bij het eerstvolgende klein onderhoud.
Dit weekend heb ik die ellendige carburateur maar eens te grazen genomen met de servicekit en de onvolprezen Wouter B-handleiding. Nou, dat heeft gewerkt! Veel pakkingen waren echt helemaal op. Vlotterhoogte stond verkeerd en de acceleratiesproeier was wederom losgelopen. Het eindresultaat? Nouja... ik kan de carburateur nu wel afstrepen van het lijstje met vacu?mlekkages, want lopen doet het nog niet lekker. Ongeacht de afstelling zakt het toerental behoorlijk in bij het remmen en ook de ontkoppelaar doet het vaker niet dan wel. Ik hoor een luid gesis uit de motorruimte, bij gasgeven klinkt een raar gegorgel, kortom, het is weer eens goed raak...
Ouwe meuk!
Dit weekend heb ik die ellendige carburateur maar eens te grazen genomen met de servicekit en de onvolprezen Wouter B-handleiding. Nou, dat heeft gewerkt! Veel pakkingen waren echt helemaal op. Vlotterhoogte stond verkeerd en de acceleratiesproeier was wederom losgelopen. Het eindresultaat? Nouja... ik kan de carburateur nu wel afstrepen van het lijstje met vacu?mlekkages, want lopen doet het nog niet lekker. Ongeacht de afstelling zakt het toerental behoorlijk in bij het remmen en ook de ontkoppelaar doet het vaker niet dan wel. Ik hoor een luid gesis uit de motorruimte, bij gasgeven klinkt een raar gegorgel, kortom, het is weer eens goed raak...
Ouwe meuk!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2011 15:26 #892621
door V300 register
Vloeibare pakking in een slagroomspuit en dat kwistig door de motorruimte sproeien.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2011 20:45 #892647
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Mijn Volveau 340
alle vacuumslangen naarlopen met een plantenspuit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2012 16:46 #908968
door V300 register
BUMP
... want ik heb mijn autootje officieel vijf jaar!! Gezien het verloop van dit onderwerp toch wel een vrij verrassende mijlpaal
... want ik heb mijn autootje officieel vijf jaar!! Gezien het verloop van dit onderwerp toch wel een vrij verrassende mijlpaal

Moderators: Mark Smeets