Mijn Volveau 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ah. heb je de slangen gecontroleerd, misschien is er eentje losgeschoten.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder is de aansturing van de variomatic weer ruk (continu bergrem) en loopt het motortje nog steeds slecht. Stekkertje van de rechter spoel trekken zorgt er in ieder geval voor dat het nog enigszins draaglijk is (dus hij staat hoe dan ook vast op terugschakelen).
De motor blijft wel normaal stationair lopen, maar zonder een beetje choke trekt hij echt niet, houdt zelfs in bij constante hogere snelheid.
De Daf laadt zijn accu niet meer bij dus de motor is het enige voertuig dat het nog fatsoenlijk doet

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Niels;185799 schreef : Nou, APK zit er weer op. Er was wel wat beunwerk voor nodig i.v.m. die rotblower, dat moet dus weer gefatsoeneerd worden.
Verder is de aansturing van de variomatic weer ruk (continu bergrem) en loopt het motortje nog steeds slecht. Stekkertje van de rechter spoel trekken zorgt er in ieder geval voor dat het nog enigszins draaglijk is (dus hij staat hoe dan ook vast op terugschakelen).
De motor blijft wel normaal stationair lopen, maar zonder een beetje choke trekt hij echt niet, houdt zelfs in bij constante hogere snelheid.
De Daf laadt zijn accu niet meer bij dus de motor is het enige voertuig dat het nog fatsoenlijk doet
Er is een sleuteldag 22 Oktober in Enschede
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Misschien heb jij hetzelfde probleem als ik een tijdje had, dat na wat enthousiaster gasgeven de kick-down schakelaar als het ware blijft hangen (maakt geen massa meer) waardoor de terugschakelkant van de CVT continu aangestuurd blijft worden.
Ik zou je er graag mee willen helpen in ieder geval.
- V300 register
- Verbannen
-
In other news: eerste nachtje vrieskou en de 340 wil niet meer starten. AARRRGGGHH
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nu weet ik ook wel dat ik er heden ten dage vooral korte stukkies mee rijd, maar dan nog: het lijkt wel of hij helemaal niet bijlaadt, en dat terwijl ik stroomvreters als stoel- en achterruitverwarming uit heb gelaten. De accu zelf is nog kakelvers.