MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kan bijna niet onderdoen voor een hydro
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;65191 schreef : hmm crisis, dat laat ik je nog wel even weten nadat ik terug ben van vakantie en alst goed is weer een gestort salaris heb...
Ok, maak je niet druk. Komt het vandaag niet, dan komt het volgend jaar wel :]
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Over die handrem: Ik had laatst iets bedacht: De hefbomen achter op de trommel (die aan de buitekant dus) kun je natuurlijk ??k verlengen! Althans, ik kan zo geen bezwaren bedenken behalve dat je een iets langere slag krijgt(ok, dat kan wel een nadeel zijn).
Ik heb 21 Augustus (kamikazecup) in mn agenda gezet. Als het goed is ben ik erbij. Mochten er mensen van hiero graag ns mee gaan kijken...Ik deel gr??g de benzine kosten!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga de handremhendel zelf verlengen. Grootste reden hiervoor is dat ik er anders vanuit m'n kuipstoel niet bij kan. :]
Vet dat je 21 augustus wer mee gaat
@ Joost: dat zal zich dan vanzelf wel wijzen.
- V300 register
- Verbannen
-
Eventueel kleinere accu. Of de accu vervangen door een type dat niet opgeladen hoeft te worden door de dynamo maar alleen stroom levert. Deze kun je dan thuis weer opladen voor de volgende keer. Bijvoorbeeld genoeg stroom voor 200-500 klm.
Dan ben je het gewicht van de dynamo ook weer kwijt. Niet te vergeten de belasting die de dynamo voor de motor (en het vermogen/verbruik) is/kan zijn.
Ziet er verder allemaal leuk uit!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wil wel mee, maar ik kom niet uit Hiero... dus meerijden wordt wat onhandig denk ik...Pistonpen paultje;65298 schreef : Ik heb 21 Augustus (kamikazecup) in mn agenda gezet. Als het goed is ben ik erbij. Mochten er mensen van hiero graag ns mee gaan kijken...Ik deel gr??g de benzine kosten!
Ik heb dan wel de beschikking over de auto van mijn ouders. (Passat TDI, 1:20) dus als er iemand van hier uit de omgeving een keer wil gaan kijken, stap in!