waarde 340 met weinig km en gekeurd?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 04:56 #787614 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic waarde 340 met weinig km en gekeurd?

punkazz;112607 schreef : Het enige punt waarop de 740 weer iets dichter bij de ongenaakbare 'goedkoopheid' van een 340 zou kunnen komen is door zijn betrouwbaarheid, waardoor je iets minder vaak vitale onderdelen nodig hebt of naar de garage moet, maar dan moet je het ook maar net treffen. Zo te lezen ben je zelf ook erg handig en dus is een 340 voor jou waarschijnlijk nog makkelijker te onderhouden.

Maar de keus is al gevallen op de 740 en dat vind ik natuurlijk ook kicken, vooral als er achterin een dikke geluidsinstallatie komt, waarschijnlijk scoor je daarmee wel puntjes op originaliteit.

Ik handig? niet echt.... Maar in de dinytrol zetten lukt nog wel:p

@Lucluc: belasting en verzekering duurder klopt
verbruik gelijk of minder (340 handbak verbruikt 2 liter minder dan 740, dus vario sowieso gelijk of meer)
Veel 340s zijn rot.... vind dus maar eens stukken. Van 740 misschien wat duurder maar ook makkelijker te vinden, en het is gewoon minder snel nodig, punt andere lijn....

@volvofiel: je zegt zelf dat je een hoop miserie hebt gehad met je 345 in het begin.... Hoe goed die na herstelling ook mag zijn, je hebt er dus weldegelijk eerst een hoop kosten aan moeten doen.... Zo kun je ?lke auto betrouwbaar en/of degelijk noemen he.... Als je de meest rotte opel ascona volledig oplast, ga je het dan ook ineens een betrouwbare of degelijke auto noemen? Nee, blijft een krokant ding waar je geld in gaat pompen tegen de sterren op....

Dat jullie stuk voor stuk 340 fans zijn, geen probleem mee, maar alsjeblieft, stop toch met het zo op te hemelen terwijl je beter weet....

I'm really done here now.... Blijf jezelf maar blaasjes wijsmaken jongens *zucht*

[mod] you are indeed really done here now. perm.ban, thank you and goodbye
WN[/mod]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 15:13 #787635 door V300 register
Het heeft ook weinig zin om hierover door te discussi?ren. Xenia wil een 740, wij willen een 300-serie. Meningen en smaken verschillen, geen probleem. Elkaar afzeiken kom je weinig verder mee. Ik maak ook even een topic report dan kan deze discussie gesloten worden..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 15:15 #787641 door V300 register
Heb ik ook net gedaan Jos!(reportje)
Ik heb mijn best gedaan om mijn reacties te matigen, maar wat mij betreft mogen ze ook verwijderd worden. Ik wou gewoon even ONS standpunt duidelijk maken en daarmee niemand verplichten om een 300 te nemen of af te keuren dat hij/zij een 700 wil..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 15:46 #787658 door V300 register
Ik had al eerder gevraagd om de account van Xeentje te blokkeren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 15:48 #787659 door V300 register
Lijkt me niet nodig. Als Xeentje hier wil posten is dat haar goed recht lijkt me zo.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2009 19:31 #787677 door V300 register
[mod] helaas gaat het nu alweer de verkeerde kant op in dit topic. We sluiten de tent maar. Jammer.

[/mod]
Xenia, van mij mag je op dit forum blijven posten, ik had bijv. graag nog een topic gezien over je nieuwe auto en de audio daarin. Probeer alleen wel een beetje relaxed te reageren. Dat vragen wij van iedereen, dus ook van jou.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC