waarde 340 met weinig km en gekeurd?
- V300 register
- Verbannen
-
Maaar.... het duurste van die cylinders fixen is uurloon, nieuwe cylinders kosten je minder geld dan reviseren tijd kost. Als je handig genoeg bent om het zelf te doen + ontluchten achteraf, kan je voor pakweg 40 euro helemaal klaar zijn. Daar ga je niet tegen reviseren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
oeps, ik betaal mezelf geen uurloon, slechte baas ben ik voor mezelf; ik beschouw de auto als hobby..:cry3:setsunakaede;112327 schreef : Maaar.... het duurste van die cylinders fixen is uurloon
maar de vraag was of die cupjes er nog als revisieset zijn of dat je meteen complete nieuwe cylinders (met inhoud) nodig hebt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een ander voordeel van de estate: een koffer waar je in kan wonen bij wijze van spreken

Ik wou in eerste instantie eigenlijk subless gaan, maar de juiste bekisting maken voor kicks is niet simpel in een wagen, als je echt zonder subs wil spelen...
Al is een 340 eigenlijk wel een leuke bak! Maar het verbruik baart me ook wel zorgen, en de roest-preventie en onderhoud. Ik wil echt een betrouwbare wagen voor dagelijks gebruik, en ik betwijfel of een 340 hier aan kan voldoen zonder veel kosten....
Als driftkarretje is het wel leuk natuurlijk

Maar nu liggen mijn prioriteiten echt bij een betrouwbare, niet al te dure bak voor dagelijks gebruik, en eindelijk eens mijn install er in gaan plooien (ligt al zo lang op de plank dat ik zelfs al een aantal keer getwijfeld heb alles terug te verkopen (op de versterkers na, want die zijn verdomde zeldzaam:p)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
toen ik m'n rijbewijs net kreeg zei ik ook nog zo tegen m'n vrienden, dat hok parkeer ik volgende maand tegen een boom en dan ga ik een echte auto kopen. nu, 2 jaar later rijd die auto beter dan ooit, heb ik er een 2e bijgekocht waar ik best wel wat tuning op loslaat en geniet ik elke dag weer van de degelijkheid van zo'n auto als je hem een beetje onderhoud.
goedkoper als een 300 ga je niet krijgen, en die opmerking van die garagist die niet aan een 300 wil sleutelen ga ik al helemaal niet op in, dat is gewoon te triest voor woorden.
en het verbruik? handbak is probleemloos naar minstens 1 op 15 te krijgen en als je een beetje je best doet kun je een vario ook op dat getal krijgen.
- V300 register
- Verbannen
-

Keuzes keuzes....
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich meteen gekrenkt voelen omdat iemand eventueel van gedacht zou kunnen veranderen...
- V300 register
- Verbannen
-
kun je mij (ongekreukt) eens uitleggen hoe een erkend grote bak als een volvo 740 je aan lasten minder kan kosten dan een volvo 340??xeentje;112338 schreef : Litertje of 10 verbruikt die ja (gemiddeld, en met mijn rijgedrag waarschijnlijk nog een heel stuk minder), en ik heb nog wel enkele voordelen vernoemd
(en is dat in nederland ook zo?)
- V300 register
- Verbannen
-