waarde 340 met weinig km en gekeurd?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
@ Xenia, hier op het forum is altijd gezellig hoor. Jammergenoeg zijn er altijd een paar die het wat minder gezellig maken.
Ben je nog bij een 340 wezen kijken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
nee, volgens de schrijver zelf -die zeer verbaasd is over de commotie- ook niet!! :cry2:punkazz;112422 schreef : Volgens mij was het niet kwaad bedoeld,
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
xeentje;112338 schreef : Litertje of 10 verbruikt die ja (gemiddeld, en met mijn rijgedrag waarschijnlijk nog een heel stuk minder), en ik heb nog wel enkele voordelen vernoemd
Dan rij je of niet onzuinig met een benzine bak of erg sportief met een diesel.
Overigens wel een goede keus, heerlijke bakken die 740's. (ik heb niet voor niets een 7 collectie om op door te kunnen tuffen)
xeentje;112338 schreef : Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich meteen gekrenkt voelen omdat iemand eventueel van gedacht zou kunnen veranderen...
Er zitten hier mensen die soms best wel fanatiek zijn en even vergeten dat er meer is dan 340 of zelfs auto's. Kom je bij de beste clubs (en er buiten) ook tegen. In het recessie topic heb ik ook mijn 'opruim' lijstje geplaatst voor het geval het echt fout gaat. (al twijfel ik nog tussen koppositie voor het restauratie project celica en Streepje (die dan per direct donor voor Lijntje wordt)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoopte eigenlijk op een lekkere discussie en evt. persoonlijke bevindingen na een proefrit, gevolgd door een showroomtopic en een compleet verbouwverslag voor de hele audiofabriek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hopelijk kunnen we met een schone lei beginnen.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;112422 schreef : Xenia, hopelijk blijf je nog even, want ik weet zeker dat er mensen ge?nteresseerd zullen zijn in je 'massive audio system' (in een 700 of 300-serie)! Maar ook voor de gezelligheid uiteraard...(of pittige discussies
)
Ga je nog geduld mogen voor hebben.... Vandaag ff mama lief in de ogen kijken of ze de verzekering op haar wil nemen, dat ik wat kan sparen (moet een vrij zware operatie ondergaan), want hoe dan ook.... Of ik nu een kleine wagen neem of die dikke tank: Scheelt hoogstens 30euro per maand....
De installatie die er in komt is ook helemaal niet wat er eigenlijk in zal komen op den duur, maar gewoon wat spul die ik nog heb liggen wat ik ooit gekocht had toen ik me er net in begon te interesseren.... Verrevan topspul dus.... (alles om nu ffies de kosten te kunnen drukken)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-