waarde 340 met weinig km en gekeurd?
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;112430 schreef : Maakt niet uit dat er (in eerste instantie?) ouwe spullen in gaan komen, in mijn auto zitten nu boxjes van 30 euro en een sjonniesupwoefer van 3,5 euro, ook totdat er geld en tijd is voor wat beters. Gelijk topspul kopen is leuk, maar ook weer zoiets...
Ach, t is meer dan bovengemiddeld spul hoor.... Alleen wil ik het anders gaan aanpakken dan wat mogelijk is met de spulletjes die ik heb liggen.
Wat ik nu heb liggen zijn 2paar seas rebadgers van intertechnik (leuke tweetertjes), paar peerless HDS nomex voorlopers afgestemd voor in-car gebruik, en een paar intertechnik MDS 8" subjes om wat aanvulling in het laag te krijgen. Voorlopig met een zeer primitief zelfbouw filter tussen.... En alles aangestuurd door 2 beauties van amps made by McIntosh:worship:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat betreft de stoelen; als persoon die regelmatig rugklachten heeft kan ik zeggen dat ik nog nooit in zulke lekkere stoelen heb gezeten als die van een 300. Vooral de stoelen die zijn geleverd in de 343's/345's zijn fantastisch.
Ik heb er eentje omgebouwd naar bureaustoel.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Met mijn 345 2-liter uit 1981 heb ik een hoop gedonder gehad, nu is 'ie eindelijk "klaar".
In twee maanden tijd al dik 1500 gereden, en "still going strong". Volgende week een retourtje Zuid-Frankrijk.
Als je orde op zaken hebt gesteld, is een 300 een uitstekende, degelijke en goedkope auto.
Bij een 700 is dat net zo, alleen dat laatste gaat niet op.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dan moet je een Starlet of Toyota diesel kopen, die kunnen dat wel.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
xeentje;112486 schreef : Elk jaar in de dynitrol zetten is ook geen goedkoop lachtertje he....
Hoeft ook niet.
Desnoods doe je 't zelf; kost 't je enkel een busje ML.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;112495 schreef : Hoeft ook niet.
Desnoods doe je 't zelf; kost 't je enkel een busje ML.
Sowieso zou ik de roestbehandeling zelf doen, maar ik voorkom liever dan te moeten genezen....
Heb ik nog het geluk dat ik niet altijd even vies ben van m'n handen vuil te maken.... Al is dat niet altijd zo hoor.... Sommige smerige dingen raak ik echt ni aan
- V300 register
- Verbannen
-
xeentje;112459 schreef : Als je 'm gebruikt zullen de gebruikskosten min of meer gelijk blijven.
Wegenbelasting duurder, verzekering duurder, onderdelen duurder, hoger verbruik. En toch blijf jij vinden dat de gebruikskosten gelijk zijn????? :snif:
Je hoeft jezelf niet steeds te herhalen, maar dit is gewoon niet juist. :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar de keus is al gevallen op de 740 en dat vind ik natuurlijk ook kicken, vooral als er achterin een dikke geluidsinstallatie komt, waarschijnlijk scoor je daarmee wel puntjes op originaliteit.