waarde 340 met weinig km en gekeurd?
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt mij nix uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;112432 schreef : Ik vind het goed! 't was ook zo offtopic als maar kan...
Over audio-installaties praten in een topic over een prijsstelling van een wagen is dat niet?

Sorry, The devil wears prada:yesyes::grr2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De grotere Renault motoren in de 4-serie gaan ook tonnen mee, dus daar zie ik ook geen probleem in.
Nog over de prijzen van een 300 versus 700. De prijzen voor onderdelen van een 700 zijn nog steeds laag, vergeleken met bijvoorbeeld een Saab van het zelfde bouwjaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

@Xeentje: jaaaa, das ook offtopic, maar daar zijn we hier net iets te goed in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Het grote verschil zit 'm in de plaatsing van de pedalen t.o.v. het stuur (beide niet instelbaar bij beide modellen) Hierdoor zullen mensen bij een van beide een voorkeur hebben afhankelijk van de beenlengte. Kwa stoelen is er geen verschil heb ik gemerkt, ze zitten beide even goed. (wat wil je, Volvo stoelen)
Feit is wel dat bij een 3 de aanschaf goedkoper is, verbruik kan iets gunstiger (scheelt toch gauw 350 kilo aan gewicht), maar de onderdelenvoorziening is van de 3 serie toch beduidend minder dan bij een 7. (mits je geen 780 neemt, dure onderdelen en die worden ook al bijna even schaars als de 3 onderdelen)
Op gevoel zou ik zeggen dat een 3'tje 1-2 ct/km goedkoper zou kunnen zijn, maar de 7's zijn meer gemaakt op lang gebruik dan de 3. De 3 lijkt toch meer een wagen te zijn die voor 3 ton ontworpen is ipv 5.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
En zoals ik zelf ook al dacht zullen ze in gebruikskost zo goed als gelijk liggen dus....
Wat de zitpositie betreft: Me vriendin rijdt comfortabel in een 940 en reed voorheen met een clio 2 ph1 met de stoel zo goed als naar voor waar ik niet achter het stuur paste, met de stoel volledig achter:wtf:, dus ik denk echt dat een 740 me net dat tikje meer comfort zal bieden:yummie:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
xeentje;112429 schreef : Of ik nu een kleine wagen neem of die dikke tank: Scheelt hoogstens 30euro per maand....
Zelfs als je geen kilometer rijdt is de grote natuurlijk veeeel duurder. En vergis je niet in de kilometerprijs. Met een 1400 of 1700 handbak haal je met gemak 1 op 12. Met de zuinigste 740 red je dat natuurlijk niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;112444 schreef : Zelfs als je geen kilometer rijdt is de grote natuurlijk veeeel duurder. En vergis je niet in de kilometerprijs. Met een 1400 of 1700 handbak haal je met gemak 1 op 12. Met de zuinigste 740 red je dat natuurlijk niet.
Niet slecht bedoeld hoor.... Maar sinds wanneer dient een wagen om aan de kant van de weg/in de garage te laten staan?
Als je 'm laat stilstaan issie uiteraard duurder (wat voor een opmerking is dat nu? Spreekt namelijk toch gewoon voor zich?). Als je 'm gebruikt zullen de gebruikskosten min of meer gelijk blijven.
Maar ik ga mezelf niet blijven herhalen, en ik hoop jullie ook niet, want het is intussen wel zo wat allemaal minstens een keer gezegd denk ik zo...
Verder wil ik hier gerust wel wat rondhangen, en mensen adviseren wat car-audio betreft, maar intussen heb ik mijn zinnen al lang op een 740 gezet, temeer omdat ik van de 340waar ik voor had gemaild, nog geen antwoord heb ontvangen.
Ik hoop nu dus dat mijn moto zo snel mogelijk weg geraakt, dat ik de 7 kan ophalen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.