Het fileprobleem
- V300 register
- Verbannen
-
Iedereen is toch zo geil op wat er in de Ustates Nites allemaal gebeurt.Nou het meeste mogen ze houden van mij maar een ding hebben ze daar wel begrepen.Als je de onderlinge snelheids verschillen weg neemt dan krijg je een veel rustiger verkeersbeeld.Waarmee ik dus echt niet ga zitten pleiten voor een 120 km limiet voor vrachtverkeer.Nee 90 voor iedereen :woops: !Ja ik weet het,ik maak me niet populair met dit soort van uitspraken maar het is het enige dat nog een beetje werkt.Dan neem je het geouwehoer over inhalen en zo in een keer weg.
We dromen nog even verder :f.Als dan ook nog iedereen bereid is te accepteren dat ie niet alleen,maar met nog een half miljoen andere gestressde forensen op de weg rijdt,en als iedereen er dan ook naar handeld,dan zijn we al weer een stuk verder.
Meneer Ko Spee zal maar wat graag aan de verscherpte controles meewerken

Ik nodig hierbij graag iedereen uit die zich aan inhalende vrachtauto's stoort om eens mee in te stappen in Maastricht en dan me naar Amsterdam te sukkelen. Voor diegene die niet over al te sterke zenuwen beschikken,ga dan eerst ffff langs bij de huisarts voor een receptje valium!
I rest my case :no_comment: !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;55341 schreef : Nee 90 voor iedereen :woops: !Ja ik weet het,ik maak me niet populair met dit soort van uitspraken maar het is het enige dat nog een beetje werkt.Dan neem je het geouwehoer over inhalen en zo in een keer weg.
*mompelt iets over 80 km-zones en hoe die ondingen juist meer files cre?ren*
- V300 register
- Verbannen
-
Dan mogen ze ook met mij mee rijden. Als je vanuit de vrachtauto ziet wat voor een capriolen eruit gehaald worden, daarop zou Rob Geus zeggen "daar word ik niet vrolik van". En ik rij in nederland slechts 83 km per uur met de vrachtauto, en dat rijd veel rustiger. Hoef ik me ook niet druk te maken of ik een ander in moet halen of niet. Ga ik dan wel een ander inhalen, dan kan ik nog genoeg snelheid extra maken.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dat verschil is er ook tussen een automobilist en een fietser.......
- V300 register
- Verbannen
-
maja_de_groot;55372 schreef : Je krijgt pas respect voor de vrachtwagenchauffeur als je een keer hebt mogen meerijden in de cabine van zo'n ding en daarnaast minder respect voor de vreemde capriolen die de chauffeurs van personenauto's uithalen......
JUIST!!!! :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
In het begin van de 80km-zones waren er veel automobilisten die op de rem gingen staan toen ze die enge borden boven de weg zagen hangen.
Ik gok dat op termijn in de gehele randstad een maximum snelheid van 100 km/u wordt ingesteld en in de dicht bebouwde gebieden 80 km/u. Dit alleen vanwege de door Europa opgelegde fijnstoflimiet.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik moest een keer een Hongaarse vrachtwagenchauffeur de weg wijzen naar een weegpunt in de buurt, ik stuurde hem over veel te kleine weggetjes. Niet met opzet, maar als automobilist denk je daar ook niet over na. Respect hoe hij reed! Leuk om er eens naast te zitten. Toen we teruggingen zei hij: "We drive back over the main road, please?" :humor:maja_de_groot;55372 schreef : Je krijgt pas respect voor de vrachtwagenchauffeur als je een keer hebt mogen meerijden in de cabine van zo'n ding
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;55381 schreef : Ik moest een keer een Hongaarse vrachtwagenchauffeur de weg wijzen naar een weegpunt in de buurt, ik stuurde hem over veel te kleine weggetjes. Niet met opzet, maar als automobilist denk je daar ook niet over na. Respect hoe hij reed! Leuk om er eens naast te zitten. Toen we teruggingen zei hij: "We drive back over the main road, please?" :humor:
Whahahaha, geniaal! :lol: