Het fileprobleem

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 00:17 #710542 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het fileprobleem
Kijk het is heel eenvoudig.Als wij met zijn allen besluiten om 50 jaar terug in de tijd te gaan,besluiten om geen sinaasappels uit Spanje,geen wijn uit Frankrijk,geen tegels en pasta uit Italie,geen vis uit scandinavie en vooral GEEN veels te goedkope produkten uit azie meer te bestellen dan hoeft er ook niemand meer te kankeren op het vrachtverkeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toen was geluk heel gewoon....eat your hart out:yeah::yeah::yeah::yeah::yeah: !

Iedereen is toch zo geil op wat er in de Ustates Nites allemaal gebeurt.Nou het meeste mogen ze houden van mij maar een ding hebben ze daar wel begrepen.Als je de onderlinge snelheids verschillen weg neemt dan krijg je een veel rustiger verkeersbeeld.Waarmee ik dus echt niet ga zitten pleiten voor een 120 km limiet voor vrachtverkeer.Nee 90 voor iedereen :woops: !Ja ik weet het,ik maak me niet populair met dit soort van uitspraken maar het is het enige dat nog een beetje werkt.Dan neem je het geouwehoer over inhalen en zo in een keer weg.

We dromen nog even verder :f.Als dan ook nog iedereen bereid is te accepteren dat ie niet alleen,maar met nog een half miljoen andere gestressde forensen op de weg rijdt,en als iedereen er dan ook naar handeld,dan zijn we al weer een stuk verder.

Meneer Ko Spee zal maar wat graag aan de verscherpte controles meewerken :D .

Ik nodig hierbij graag iedereen uit die zich aan inhalende vrachtauto's stoort om eens mee in te stappen in Maastricht en dan me naar Amsterdam te sukkelen. Voor diegene die niet over al te sterke zenuwen beschikken,ga dan eerst ffff langs bij de huisarts voor een receptje valium!

I rest my case :no_comment: !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 10:31 #710553 door V300 register

Bart Manders;55341 schreef : Nee 90 voor iedereen :woops: !Ja ik weet het,ik maak me niet populair met dit soort van uitspraken maar het is het enige dat nog een beetje werkt.Dan neem je het geouwehoer over inhalen en zo in een keer weg.

*mompelt iets over 80 km-zones en hoe die ondingen juist meer files cre?ren*

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 13:02 #710565 door V300 register
:uh-uhh:
Dan mogen ze ook met mij mee rijden. Als je vanuit de vrachtauto ziet wat voor een capriolen eruit gehaald worden, daarop zou Rob Geus zeggen "daar word ik niet vrolik van". En ik rij in nederland slechts 83 km per uur met de vrachtauto, en dat rijd veel rustiger. Hoef ik me ook niet druk te maken of ik een ander in moet halen of niet. Ga ik dan wel een ander inhalen, dan kan ik nog genoeg snelheid extra maken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 13:44 #710566 door V300 register
Je krijgt pas respect voor de vrachtwagenchauffeur als je een keer hebt mogen meerijden in de cabine van zo'n ding en daarnaast minder respect voor de vreemde capriolen die de chauffeurs van personenauto's uithalen......

Maar dat verschil is er ook tussen een automobilist en een fietser.......

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 13:51 #710567 door V300 register

maja_de_groot;55372 schreef : Je krijgt pas respect voor de vrachtwagenchauffeur als je een keer hebt mogen meerijden in de cabine van zo'n ding en daarnaast minder respect voor de vreemde capriolen die de chauffeurs van personenauto's uithalen......

JUIST!!!! :worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 14:24 #710568 door V300 register
Ik had het niet over 80 km/u zones maar over een algehele snelheids limiet van 90 km/u .Ja,dat dat geldt in Den haag als politieke zelfmoord.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 15:31 #710574 door V300 register
Die 80km-zones zijn ingesteld om fijnstof te reduceren, niet om het aantal files te verminderen.

In het begin van de 80km-zones waren er veel automobilisten die op de rem gingen staan toen ze die enge borden boven de weg zagen hangen.

Ik gok dat op termijn in de gehele randstad een maximum snelheid van 100 km/u wordt ingesteld en in de dicht bebouwde gebieden 80 km/u. Dit alleen vanwege de door Europa opgelegde fijnstoflimiet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 15:45 #710575 door V300 register

maja_de_groot;55372 schreef : Je krijgt pas respect voor de vrachtwagenchauffeur als je een keer hebt mogen meerijden in de cabine van zo'n ding

Ik moest een keer een Hongaarse vrachtwagenchauffeur de weg wijzen naar een weegpunt in de buurt, ik stuurde hem over veel te kleine weggetjes. Niet met opzet, maar als automobilist denk je daar ook niet over na. Respect hoe hij reed! Leuk om er eens naast te zitten. Toen we teruggingen zei hij: "We drive back over the main road, please?" :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2008 23:08 #710590 door V300 register
Hahaha ja foutje bedankt.Maar hij zal je toch wel dankbaar geweest zijn denk.Ik ken dat soort van situaties.Op de vraag of dat ook wel gaat krijg je dan steevast het antwoord:"ja hoor er komen nog VEEL GROTERE door".Oh zijn die er dan?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2008 09:13 #710606 door V300 register

punkazz;55381 schreef : Ik moest een keer een Hongaarse vrachtwagenchauffeur de weg wijzen naar een weegpunt in de buurt, ik stuurde hem over veel te kleine weggetjes. Niet met opzet, maar als automobilist denk je daar ook niet over na. Respect hoe hij reed! Leuk om er eens naast te zitten. Toen we teruggingen zei hij: "We drive back over the main road, please?" :humor:

Whahahaha, geniaal! :lol:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC