Het is een monster geworden, vraag inleren ECU...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor velgen ga je er dan onder zetten?Chilm schreef : Ga me nu op de wegligging concentreren en ben daarom ook op zoek naar 2 sets spacers (de echte, dubbel gebout). Het liefste heb ik een set 25 mm. en een set 35 mm.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal correct Bas, ik bedoel natuurlijk spoorverbreders @Wytze: de cat is "leeggeklopt" nu, en het stuk "straight thru' is besteld dus dan gaat deze cat er definitief tussenuit.Baseman schreef :
Wat voor velgen ga je er dan onder zetten?Chilm schreef : Ga me nu op de wegligging concentreren en ben daarom ook op zoek naar 2 sets spacers (de echte, dubbel gebout). Het liefste heb ik een set 25 mm. en een set 35 mm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Gewoon de Auriga's
ben benieuwd
- V700 register
- Nieuw lid
-
APK eisen gelzen?Chilm schreef : Daar heb ik helemaal geen andere velgen voor nodig hoor Bas, spoorverbreders er op bouten en daar de velg weer op.
De spoorbreedte van jouw auto is 1460mm en die mag je maximaal 2% verbreden.2% is dan dus 29.2 mm verdeeld over twee kanten 14.6 mm max, per kant.
Anders moet je naast de kat ook nog de spacers eronderuit halen voordat je hem laat keuren, maar ja, hij staat dan toch al op de krik.......

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op letten en toegestaan is iets anders, maar goed, die discussie mag je met jezelf voeren, je bent bij deze op de hoogte, dat meer dan 2% verbreding verboden is, ongeacht bevestigingsmethode of keurmerk.Chilm schreef : Betreffende de spoorverbreders, geen "hond" die daar op let, ook een keurmeester niet.
Ben benieuwd naar het resultaat trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is wat we willen !
(mooi) Filmpje maken een keertje?
kan ik mijn steadicam mooi botvieren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bereid je maar voor op aanlopende wielen Rob...Chilm schreef : Daar heb ik helemaal geen andere velgen voor nodig hoor Bas, spoorverbreders er op bouten en daar de velg weer op.