prestaties
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 08:25 #1343460
door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Benieuwd
Daar is mijn AW71 inderdaad ook niet tegen opgewassen. Ik ben trouwens wel benieuwd wat de auto van Michael doet qua acceleratie. Heb je al eens beteuterde gezichten gezien bij mensen die dachten dat ze sneller waren dan die Volvo en zo ja, waar zaten die in?wimpi schreef :
Michael Oud schreef : Een automaat is heerlijk, dat staat buiten kijf!
Met een 15G en 1,5 bar en dikke uitlaat gaan wij het toch niet redden met onze automaatjes Michael.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 09:54 #1343469
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie
heeft de grootste, toch?
Ik las iets over de vraag waarom ze dan schakelen bij racewagens als een automaat zo goed zou zijn? Dat is toch ook niet echt schakelen meer. Koppelingsplaat ter grootte van een cd'tje omdat ze die alleen bij wegrijden nodig hebben en voor de rest is het ook automatisch, buiten dat ze op een flippertje duwen om de versnelling te kiezen. Is wel handig om terug te schakelen voor je een bocht ingaat en die keus zou je niet meer hebben bij een volledige automaat. Verder ben ik van mening dat een je met een schakelbak, als je een beetje kan schakelen, sneller bent dan een automaat, zéker bij bochten werk.
Je kan er ook voor kiezen om van je automaat een half automaat te maken zodat je door liften schakelt, maw, je zelf de keus hebt bij welk toerental je de bak laat schakelen (heb je ook nog iets aan je bov). Jammer dat dàt nou weer niet lukt bij terugschakelen (je kan niet alles hebben).
Ik wil trouwens niet meer zonder automaat want het heeft meer voor- dan nadelen.
Ik las iets over de vraag waarom ze dan schakelen bij racewagens als een automaat zo goed zou zijn? Dat is toch ook niet echt schakelen meer. Koppelingsplaat ter grootte van een cd'tje omdat ze die alleen bij wegrijden nodig hebben en voor de rest is het ook automatisch, buiten dat ze op een flippertje duwen om de versnelling te kiezen. Is wel handig om terug te schakelen voor je een bocht ingaat en die keus zou je niet meer hebben bij een volledige automaat. Verder ben ik van mening dat een je met een schakelbak, als je een beetje kan schakelen, sneller bent dan een automaat, zéker bij bochten werk.
Je kan er ook voor kiezen om van je automaat een half automaat te maken zodat je door liften schakelt, maw, je zelf de keus hebt bij welk toerental je de bak laat schakelen (heb je ook nog iets aan je bov). Jammer dat dàt nou weer niet lukt bij terugschakelen (je kan niet alles hebben).
Ik wil trouwens niet meer zonder automaat want het heeft meer voor- dan nadelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 09:58 #1343470
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foutje
Er zit een foutje in de tekst die ik niet meer weg krijg, excuses daar voor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 11:54 #1343483
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sprintjes
Ik ga er van uit dat ik nog nooit iemand heb gevonden die er - net als ik - vol voor ging. Bovendien ben ik zelf volgens mij niet zo'n heel goeie sprinter.Jeffrey schreef : Daar is mijn AW71 inderdaad ook niet tegen opgewassen. Ik ben trouwens wel benieuwd wat de auto van Michael doet qua acceleratie. Heb je al eens beteuterde gezichten gezien bij mensen die dachten dat ze sneller waren dan die Volvo en zo ja, waar zaten die in?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 11:45 #1344014
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lol
0-100 in een seconde, misschien 2.
Oftewel - wielspin!
Steef nikkens reed laatst een rondje mee, je kunt het hem vragen hoe mijn auto loopt (bij lage druk).
Oftewel - wielspin!
Steef nikkens reed laatst een rondje mee, je kunt het hem vragen hoe mijn auto loopt (bij lage druk).
Moderators: Jerry Stam