prestaties
- André Struis
- Nieuw lid
-
Staat bij mij op 1 bar (soms hoger omdat de MBC een beetje "sleets" is)
Weg trekken bij een stoplicht is niet leuk meer, bij de volgende staan ze weer naast je...............
Met een zware aanhanger erachter, een gemiddeld Goluflufie "schijt" rijden, das veel leuker

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
0,8 bar (standaard voor 16VT) en standaard uitlaat (einddemper verwijderd). Ohja, en op E85
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huh... sorry Flip maar dat geloof ik niet "naar schatting" zeg je. Weet je wel hoe snel dat is van stilstand naar 100 in 8 seconden? Goa is efkes meten...flip_21 schreef : Die van mij doet er naar schatting iets van onder de 8 sec. over. Denk nog iets sneller.
0,8 bar (standaard voor 16VT) en standaard uitlaat (einddemper verwijderd). Ohja, en op E85
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat ik veel interessanter vind is het teruggebrachte verbruik. Ik rijd nu 1 op 7,5 LPG gemiddeld (1 op 6.5 als ik vanuit Kredeld naar huis terug ga) en dat zou wel wat lager mogen. Zijn er meer MBC'ers die een lager ervaren hebben (met cijfers, niet op gevoel...) Ook met LPT,LPG en automaat?
Maximum snelheid wil ik wel testen hoor, geen probleem. Kun je natuurlijk ook zelf doen. Neem je een navi-systeem met trip info mee wordt het nog makkelijker. Begin van de avond, A31, als je 150 rijdt vliegt alles en iedereen je voorbij.
Fijne dag verder!
JP
die gisteren met BG de 775.000 overschreed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk eens naar het commentaar van Siang Phoa in dit draadje JP inzake het verbruik.JP Elverding schreef : Wat ik veel interessanter vind is het teruggebrachte verbruik. Ik rijd nu 1 op 7,5 LPG gemiddeld (1 op 6.5 als ik vanuit Kredeld naar huis terug ga) en dat zou wel wat lager mogen. Zijn er meer MBC'ers die een lager ervaren hebben (met cijfers, niet op gevoel...) Ook met LPT,LPG en automaat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
kan ik hem bijhouden daarna niet meer. Topsnelheid weet ik niet de auto trekt snel naar de 200 bij 225 moest ik in de ankers maar hij wilde nog gretig door trekken. Ik schat zo'n 235 tot 240 dat ie dat wel doet.
Daarbij rijd ik op 0,7 bar turbo druk met 3" downpipe en 2,5 "catback en aangepaste airbox.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet jij wel wat een standaard 740 16vt ervoor nodig heeft? De auto van Flip is lichter, heeft een betere turbo geen einddemper en veel betere brandtsof.Chilm schreef :
Huh... sorry Flip maar dat geloof ik niet "naar schatting" zeg je. Weet je wel hoe snel dat is van stilstand naar 100 in 8 seconden? Goa is efkes meten...flip_21 schreef : Die van mij doet er naar schatting iets van onder de 8 sec. over. Denk nog iets sneller.
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enne, dat was bij de derde poging en tegelijk ook de laatste. ''Stoplichtsprintjes'' zijn niets voor mij, zeker niet met deze bak/overbrengingen. Tussenacceleratie (80-180) niet geklokt, maar da's pas echt lekker.