prestaties
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het tunen van mijn auto was men nogal verrast door de prima manier waarop de motor met de warmte omsprong. Toch, als je alle verhalen leest en de literatuur er op naslaat lijkt deze 204-motor wat delicater dan de 230FT. De FT kom je in ieder geval veel vaker tegen met hoge, tot zeer hoge vermogens. Of je dan inderdaad ook op een zo relatief makkelijke manier als bij mijn 204GT tot snelle/goede prestaties komt, weet ik niet.
Groet,
Wart
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 henk 940LPT schreef : De B234 met turbo zou dan het allersnelst worden denk ik dan
Mijn idee! En met een T5 turbo helemaal. Het uitgangspunt is al 159PK....
Maar goed, nog niet te vroeg juichen... Geen woorden maar daden.
Maar ik vond de 9,6 sec. op de 0 > 100 geen slecht begin.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat is met een softe start en 4(!) man in de auto. En dat is toch weer +/- 200kg extra mee te slepen..
Groet,
Philip
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Waarvan ik er 73 voor mijn rekening neem want ik was 1 van de vierflip_21 schreef : Ik heb gemeten. 0-100 haalt ie zeker in +/-8 sec. En dus net in 2e versnelling de 100 aantikken.
En dat is met een softe start en 4(!) man in de auto. En dat is toch weer +/- 200kg extra mee te slepen..
Groet, Philip
Philip verliest wat tijd met schakelen, maar is denk ik net wat vlotter dan de mijne maar dat meten we ook nog wel een keer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
nu met andere intercooler, ontsteking en betere afstelling. moeilijk te zeggen of ie echt sneller is, loopt vooral wat lekkerder. Nummers heb ik niet, doet het nu gewoon goed en is snel genoeg om lekker op snelheid te komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
<a href="">