Wat heb jij vandaag gedaan
- WILJAN Muller (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2018 19:39 #1443233
door WILJAN Muller (GAST)
Beantwoord door WILJAN Muller (GAST) in topic @Ton
Nee, Wok is niet mijn echte naam
Is mijn bijnaam die ik in mijn studententijd heb verworven en sindsdien ook altijd aan mij is blijven plakken 
Wassen doe ik met hand (2 emmer methode); de wasbox is puur voor het gebruik van de hogedrukspuit en het feit dat daar het water daar direct afgevoerd/gezuiverd/hergebruikt wordt. Wassen aan de straat is anno 2017 sociaal niet meer zo geaccepteerd, al zou ik het volgens de APV hier nog wel mogen (maar ik woon drie-hoog, dus dat werkt ook niet echt mee
)

Wassen doe ik met hand (2 emmer methode); de wasbox is puur voor het gebruik van de hogedrukspuit en het feit dat daar het water daar direct afgevoerd/gezuiverd/hergebruikt wordt. Wassen aan de straat is anno 2017 sociaal niet meer zo geaccepteerd, al zou ik het volgens de APV hier nog wel mogen (maar ik woon drie-hoog, dus dat werkt ook niet echt mee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-01-2018 19:54 #1443234
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Gister en vandaag
Gister verder gegaan met het straten bij mijn werkplaats. Gaat niet hard omdat ik zo een hekel heb aan straten. Gister was het prachtig weer om de vuurton weer is aan te steken. Ik had weer wat afval hout en snoeisel liggen wat verbrand moest worden. had nog een potje benzine, dat erin en een vuurtje erbij en fikken maar.
Vandaag de lounge bank van steigerhout naar de andere kant van het erf geduwd want er moet nog 6 m2 boerengeeltjes gelegd worden. Jippie nog meer straten. Gelijk maar het restant van de druivenstruik weggehaald. Deed in de zomer dienst als zonnedak boven de lounge bank. Kan ik eindelijk het boeideel van de uitbouw schuren en schilderen. Van het voorjaar maar is kijken of met een doek weer hetzelfde kan creëren om de zon te weren.
Vanmiddag nog even gauw brandhout bij de werkplaats gehaald want het houthok thuis was praktisch leeg.
Onderweg naar huis nog even bij een 2e hands auto garage langs geweest. De garage natuurlijk dicht maar ik hoopte dat die auto of binnen in de showroom bij het raam stond of buiten bij het hek. En hij stond buiten achter het hek.
Prachtige bak, super de luxe. Zelfs de achterklep gaat electrisch open en dicht. Massage stoelen en een dashboard om te zoenen zo mooi.
Het stomme is dat ik dit model nog nooit in het echt had gezien, tot ik op mp bij dit merk kwam en in eerste instantie dacht ik joh dat trekt bruin de beer niet. Maar toch is even gluren wat zo auto nou kost in aanschaf, en mrb en dat viel me zo mee dat ik de volgende favorieten Ford S-max (2010) Opel Zafira (2010-2014) en een Citroën C4 Grand Picasso (2012) aan de kant heb gezet en heb ik mijn zinnen gezet op dit model. Zo luxe en nieuw heb ik nog nooit gereden.
Vandaag de lounge bank van steigerhout naar de andere kant van het erf geduwd want er moet nog 6 m2 boerengeeltjes gelegd worden. Jippie nog meer straten. Gelijk maar het restant van de druivenstruik weggehaald. Deed in de zomer dienst als zonnedak boven de lounge bank. Kan ik eindelijk het boeideel van de uitbouw schuren en schilderen. Van het voorjaar maar is kijken of met een doek weer hetzelfde kan creëren om de zon te weren.
Vanmiddag nog even gauw brandhout bij de werkplaats gehaald want het houthok thuis was praktisch leeg.
Onderweg naar huis nog even bij een 2e hands auto garage langs geweest. De garage natuurlijk dicht maar ik hoopte dat die auto of binnen in de showroom bij het raam stond of buiten bij het hek. En hij stond buiten achter het hek.
Prachtige bak, super de luxe. Zelfs de achterklep gaat electrisch open en dicht. Massage stoelen en een dashboard om te zoenen zo mooi.
Het stomme is dat ik dit model nog nooit in het echt had gezien, tot ik op mp bij dit merk kwam en in eerste instantie dacht ik joh dat trekt bruin de beer niet. Maar toch is even gluren wat zo auto nou kost in aanschaf, en mrb en dat viel me zo mee dat ik de volgende favorieten Ford S-max (2010) Opel Zafira (2010-2014) en een Citroën C4 Grand Picasso (2012) aan de kant heb gezet en heb ik mijn zinnen gezet op dit model. Zo luxe en nieuw heb ik nog nooit gereden.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2018 21:16 #1443236
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Eh
Gokje, Japans?
Ton.
Ton.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-01-2018 14:11 #1443251
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Nee
Duits, moet me nog helemaal verdiepen in deze opel. Ben een Opel Admiral van 1974 gewend.Is totaal niet te vergelijken natuurlijk. Ik weet dat ik uit moet kijken voor de beruchte M32 6 bak. En de 1,4 turbo is het net niet maar dat had te maken met de bijtelling van 20% toentertijd. Wordt minimaal een 1,8 of een 2,0 en als het mee zit een automaat.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2018 14:55 #1443252
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Mooi!
Mooi hoor, maar ik vind wel dat het vandaag de dag veel op elkaar lijkt.
Volgens mij woon jij hier in de buurt, dus als ik binnenkort een zwarte streep voorbij zie flitsen...............................
Groeten,
Volgens mij woon jij hier in de buurt, dus als ik binnenkort een zwarte streep voorbij zie flitsen...............................
Groeten,
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-01-2018 15:46 #1443253
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Klopt
Krommenie en Wormer is lopend te doen. Maar zover is het nog niet hoor eerst de 945 apk geven, nog wat kleine zaken er aan doen en dan in apr mei de deur uit. Onderwijl kan ik mij helemaal inwijden in de opel insignia scène. En nog belangrijker moet vrouwlief ook zover krijgen.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2018 18:32 #1443426
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Voorpijp
Dit exemplaar vervangen vandaag, gewoon aan de straat
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2018 20:23 #1443430
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Vandaag ff n paar stammen van
Vandaag ff n paar stammen van diverse boomsoorten opgehaald om te drogen in de loods/daarna te verwerken op de draaibank. Verder toen bezig gegaan met het grondig schoonmaken van de 2 kollomer die ik heb liggen. Alle onderdeeltjes uit elkaar gehaald, schoongemaakt en gangbaar gemaakt. De grote stukken in de ontvetter gezet en afgespoten met de hogedruk. Een stuk netter allemaal weer en kan binnenkort mooi overgekwast worden als die staat. de 2 pilaren plaatsen is nogal een zware klus dus hoop ik volgende week met n paar man of shovel te doen. Als dat eenmaal staat kan ik zelf gaan pielen met t afstellen van de 2e pilaar en het bevestigen van de ketting. Daarna kan ik de rest gaan afmonteren en hoop ik m zsm werkend te hebben voor mijn vertrek naar Curacao. Dan kan mijn Volvo mooi 2 maanden erop staan zonder dat hij mijn broer in de weg staat in de loods...
Wordt vervolgd..
Wordt vervolgd..
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-01-2018 22:44 #1443433
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Verder met mijn straatwerk voor de ingang van de werkplaats. Het zal nooit mijn hobby worden dat straten.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2018 00:06 #1443440
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Maar netjes is t wel! Mooi
Maar netjes is t wel! Mooi uitzicht daar ook..
Moderators: Jerry Stam