Wat heb jij vandaag gedaan

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2017 17:31 #1441800 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Eigenlijk gisteravond al: de
Eigenlijk gisteravond al: de 960 gewassen en fatsoenlijke ruitewisserbladen (bosch aerotwin) gemonteerd.
Zo duidelijk maar eens kijken of er twee ikea cd-kasten in een 960 sedan passen. Volgens mij moet het makkelijk kunnen met de rechter voorstoel plat, maar soms is een estate echt handiger...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Stijn Terstappen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2017 17:51 #1441801 door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Vandaag in de loods weer de
Vandaag in de loods weer de dynamo vervangen voor een ander gerevisseerd exemplaar. Afgelopen weken waren de waardes weer om en nabij de 10v en lade de accu niet meer goed bij. (kwam niet boven de 12.3uit) nu dus een andere revisie dynamo erop en lijkt voor nu weer te werken. De waardes kloppen weer.

Komende tijd gaat de 940 vooral werken als verhuis/klus auto. M'n broer heeft een huis gekocht en daar moet natuurlijk weer geklust worden!

Verder maar eens opzoek naar een leuke DAB+ radio met cd speler/carkit (en groene verlichting) Staat al langer op m'n verlanglijstje.. Iemand suggesties?

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2017 19:35 #1441806 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Wie weet komt Sinterklaas dit jaar wel langs Stijn.

Groeten,

• Stijn Terstappen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2017 21:48 #1441815 door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Helaas niet braaf geweest..
Helaas niet braaf geweest..

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2017 08:37 #1441824 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Pioneer DEH-X8700DAB
Heb ik nu al bijna drie jaar en ben er zeer tevreden over. Goede telefoon- en radioontvangst. Persoonlijk vind ik het enige nadeel, maar ik ben dan ook Old Skool, dat je er geen CD-wisselaar op kan aansluiten, wel een USB stick, dus dat werd een aantal avonden rippen. De kabel voor de USB stick heb ik naar het dashboardkastje laten trekken, dus er steekt geen USB stick de auto in waardoor je van de buitenkant niets ziet. Als je dan nog het frontje eraf haalt voor het uitstappen is ook het niet interessant voor Dikkie Dik :-). Voor degenen die niet weten waar dit laatste over gaat: zie
.

Groeten,

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2017 13:54 #1441831 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Twee cd kastjes van 20x17 cm
Twee cd kastjes van 20x17 cm en twee meter lang passen in de 960 sedan. Niet ruim, maar het kan... Voorstoel plat en naar achteren, dan draai je ze er net in via het linker achterportier. Gisteravond dus twee benno's opgehaald, kan ik de computer-CD's tenminste goed kwijt.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-11-2017 16:56 #1441907 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Om 09:45 naar wakker geworden van de kerk klokken en toen maar d’r uit om een rondje te gaan lopen met de honden. Toen een lekker ontbijtje gemaakt en onderwijl is bedenken wat ik zoal ga doen vandaag. Ik heb besloten om lekker niks te doen. Lekker bankhangen beetje tv kijken en op de ipad kijken en vanalles lezen wat maar interessant is.

Gister wel druk geweest.

Bij de werkplaats de stapel afval hout wat over was na het zagen van het brandhout in de vuurton gemieterd en in de fik gestoken. Van de hele stapel is de helft opgebrand. Onderwijl met mijn vader verder gewerkt aan zijn kantelbrug om de fiat 850 op zijn kant te krijgen. En ik heb onderwijl ook een slede gemaakt om de B230 K blok welk ik te koop had staan op te zetten. Zo kan ik hem in mijn 1tje in de 945 krijgen en er ook weer uit. Zaterdag 11 nov breng ik dit blok naar Ermelo naar zijn nieuwe baasje. Deze had niet het juiste vervoer om hem thuis te krijgen dus een prijs incl brengen afgesproken. Zo krijgen we weer wat ruimte in de werkplaats. Op de plek waar het blok stond wil ik een straalkast maken. De 1500 kuub afzuiger heb ik de compressor en de straalketel ook. Nu alleen de kast maken.

• Stijn Terstappen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2017 17:58 #1441909 door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Dat van die straalkast klinkt
Dat van die straalkast klinkt wel interessant! Houd me even op de hoogte!

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-11-2017 19:30 #1441910 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Zal het hier posten Stinos.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2017 20:04 #1441911 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Heb de 940 op een mooi
Heb de 940 op een mooi kilometerslang gezet. Zo gaat ie binnenkort beginnen aan de winterslaap.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC