Antwoorden aan nieuwelingen de ik niet snap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat het tijd wordt om dit draadje maar gewoon te verwijderen. Punten zijn gemaakt, meningen uitgewisseld, modder gooien (al eerder) begonnen.Dus wat mij betreft haal ik het draadje morgen-(dinsdag)avond weg (ben 'm namelijk begonnen, dus als starter kan ik 'm zelf verwijderen), leek me een mooie tijd! Tenzij iemand hier steekhoudende argumenten tegen inbrengt, dan zien we wel verder.
Groeten, en blijf van je Volvo genieten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Van mij hoef je geen spijt te hebben voor het starten van dit bericht, in een dergelijke discussie ontkom je niet aan de moddergevechten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
1 voor de de betalende klanten.
en 1 gratis en dat is er eentje waar een ieder die het wil info kan of wilt delen kan achter laten.
ene kliek happy en andere ook.
wel zielig !
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
John
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er zijn al verschillende sites voor Volvoliefhebbers, waar je niet hoeft te betalen. En waar iedereen zoveel informatie uit mag wisselen als ie wil. Er is niemand verplicht om ons forum cq onze site te bezoeken.sanshan schreef : wordt het tijd voor 2 site`s.
en 1 gratis en dat is er eentje waar een ieder die het wil info kan of wilt delen kan achter laten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar discussies als deze en de bekrompenheid ervan heeft er voor gezorgd dat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd.
ik kan mijn auto`s prima zelf onderhouden.
ik had geen info nodig en heb nooit iets gedaan op sleuteldagen als genoten van nog meer idioten die geld stopten in bakstenen met veel passie.
ik zelf ben ook zo een idioot en dacht de enigste te zijn maar wat bleek scheen een heel nest van te zijn.
daarom wilde ik lid worden omdat ik dol ben op mijn volvo`s en dit gevoel graag wilde delen.
maar het zielig gezeur en kleineren van anderen wat hier te veel voorkomt stoort mijn gevoel van respect voor alles leeft te veel (ook idioten hebben bestaansrecht en doen vaak 700% hun best om mee te komen met de anderen die het vanzelfsprekend vinden).
is jammer dat wat eigenlijk een thuishaven hoort te zijn van mensen die hun passie delen op wat voor een manier dan ook betalend of niet.
eindigt in een hoop gezeur en kleineren.
is echt jammer.
groet en veel wijsheid toegewenst allemaal.
p.s goed voorbeeld is deze p.b. van henk.
Dag, Sanshan
Jij schreef...
wordt het tijd voor 2 site`s.
ene kliek happy en andere ook.
wel zielig !
Jij mag onze site bezoeken voor info of wat dan ook.
Mag dus en niks moet dus.
Zit mij af te vragen wie er echt zielig is.
Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
will
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Voor mij werkt die balans nog steeds, al heb ik daarvoor soms het forum een tijdje het forum moeten laten. Zoals alles is de club, en het forum, een afspiegeling van de samenleving, en de samenleving zit nu eenmaal vol met prettige en minder prettige mensen. Daarnaast vergroot een forum altijd alles uit, doordat je het gevoel achter de woorden meestal niet meekrijgt. Bijvoorbeeld: als ik iemand persoonlijk ken, en weet dat hij graag plaagstootjes uitdeelt, kan ik veel meer hebben in posts dan als ik diezelfde persoon niet zou kennen.
Probeer vooral te genieten van wat we hier hebben en bieden, en probeer zelf niet teveel bij te dragen aan het zeuren en kleineren... En dat geldt wat nmij betreft voor zowel betalende als niet-betalende forumgebruikers!