Antwoorden aan nieuwelingen de ik niet snap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2014 13:23 #1411628
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misplaatst
<p style="margin: 0px; font-size: 14px; font-family: Helvetica;">Hallo Martin alias Zappa, en alle anderen,<p style="margin: 0px; font-size: 14px; font-family: Helvetica;">Even drie keer bedacht voor ik iets schrijf, anders kom ik in net zo denigrerende teksten als jij schrijft. En dat zou jammer zijn, want dat levert namelijk niets dan irritatie, verdere irritatie en extreme irritatie op. En dan volgt er zometeen weer een discussie dat je op een forum toch alles kwijt moet kunnen. En zo verder de diepte in. Heeft geen zin; plaats wat je wilt zeggen, maar denk wel eerst even iets verder na dan je, zoals ik 'm lees, nu hebt gedaan.<p style="margin: 0px; font-size: 14px; font-family: Helvetica;">Laten we elkaar hier in ieder geval in waarde laten. En verder het verzoek om eerst een reactie goed door te lezen en dan pas op 'Plaats uw opmerking' te drukken, anders loop je de kans dat 'ie wat misplaatst is (sorry, die kon ik niet laten liggen
).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2014 13:28 #1411630
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slotje?
Ik heb toch sterk de indruk dat alle het redelijke en onredelijke nu wel gezegd is. Slotje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2014 19:42 #1411636
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic liniaal
Ja, slotje; doe maar. Jammer maar waar: dit is een vereniging met diverse linialen - lid of niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2014 22:34 #1411641
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoorden aan nieuwelingen die ik niet snap
Ik heb zojuist het draadje ontdekt waarvan ik kennelijk een van de aanstichters ben en ik zou graag willen reageren.
Eerst 4 BMW motoren, en later oldtimers restaureren is mijn hobby. Ik ben werktuigbouwer en heb mijn hele leven Citroëns gereden vanwege hun techniek. Na voor een vriend een 1800E gerestaureerd te hebben, waarvoor ik donateur werd van de Volvo Klassieker Vereniging ben ik besmet geraakt met het Volvo virus en nu mijn Citroën kuren begint te vertonen na 330.000 km heb ik de sprong gewaagd en een 760 GLE estate aangeschaft voor 550 Euro met de bedoeling die auto als daily driver te gaan gebruiken, zo'n 20 à 25.000 km per jaar. Helaas vertoont de auto enige kuren waarmee ik geen raad wist en ik was blij dat ik de vragen die ik daarvoor op het forum plaatste heel snel en plezierig werden beantwoord. Mocht overigens blijken dat de makkes (snelheid + afstand worden 1/4 van de werkelijkheid aangewezen) alleen tegen hoge kosten te verhelpen zijn, dan zal ik de auto moeten opruimen en een andere 760 zoeken - want de 760 heeft wel mijn hart gestolen. Die onzekerheid, plus het feit dat ik inmiddels ook al lid ben van de VKV, maakt dat ik me nog niet als lid van de 700 club heb aangemeld. En eerlijk gezegd voel ik wel wat voor een 'basis' lidmaatschap: geen tijdschrift, geen sleuteldagen, alleen contact via het forum. En tegen de tijd dat ik de 760 bijna helemaal gesloopt en weer opgebouwd heb kunnen dan weer andere nieuwelingen profiteren van mijn kennis....
Ik ben overigens veel beter met auto's dan met computers. De zoekfunctie zegt mij niets, en het sturen van foto's (Heb laatst op verzoek fotos gemaakt van de 'paddestoel'aan de stoelrail) levert me onoverkomelijke problemen op.Ik wacht met spanning op de nieuwe versie.
Tuilenaar
Eerst 4 BMW motoren, en later oldtimers restaureren is mijn hobby. Ik ben werktuigbouwer en heb mijn hele leven Citroëns gereden vanwege hun techniek. Na voor een vriend een 1800E gerestaureerd te hebben, waarvoor ik donateur werd van de Volvo Klassieker Vereniging ben ik besmet geraakt met het Volvo virus en nu mijn Citroën kuren begint te vertonen na 330.000 km heb ik de sprong gewaagd en een 760 GLE estate aangeschaft voor 550 Euro met de bedoeling die auto als daily driver te gaan gebruiken, zo'n 20 à 25.000 km per jaar. Helaas vertoont de auto enige kuren waarmee ik geen raad wist en ik was blij dat ik de vragen die ik daarvoor op het forum plaatste heel snel en plezierig werden beantwoord. Mocht overigens blijken dat de makkes (snelheid + afstand worden 1/4 van de werkelijkheid aangewezen) alleen tegen hoge kosten te verhelpen zijn, dan zal ik de auto moeten opruimen en een andere 760 zoeken - want de 760 heeft wel mijn hart gestolen. Die onzekerheid, plus het feit dat ik inmiddels ook al lid ben van de VKV, maakt dat ik me nog niet als lid van de 700 club heb aangemeld. En eerlijk gezegd voel ik wel wat voor een 'basis' lidmaatschap: geen tijdschrift, geen sleuteldagen, alleen contact via het forum. En tegen de tijd dat ik de 760 bijna helemaal gesloopt en weer opgebouwd heb kunnen dan weer andere nieuwelingen profiteren van mijn kennis....
Ik ben overigens veel beter met auto's dan met computers. De zoekfunctie zegt mij niets, en het sturen van foto's (Heb laatst op verzoek fotos gemaakt van de 'paddestoel'aan de stoelrail) levert me onoverkomelijke problemen op.Ik wacht met spanning op de nieuwe versie.
Tuilenaar
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2014 23:04 #1411643
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Welkom hier,
Leuk project.
Welkom hier,
Leuk project. Dat met die teller hebben anderen volgens mij ook al gedaan. Zoekfunctie Is niet super maar komt vast wel goed...
Dit pept het draadje iig weer positief op. En b.t.w., vat de heftige/extreme reacties niet persoonlijk op en trek het je niet aan. Je bent van harte welkom en erg leuk meegenomen dat je kennis van techniek hebt.
Grtz, Daniel
Leuk project. Dat met die teller hebben anderen volgens mij ook al gedaan. Zoekfunctie Is niet super maar komt vast wel goed...
Dit pept het draadje iig weer positief op. En b.t.w., vat de heftige/extreme reacties niet persoonlijk op en trek het je niet aan. Je bent van harte welkom en erg leuk meegenomen dat je kennis van techniek hebt.
Grtz, Daniel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2014 01:58 #1411705
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hola!
Hallo Volvisti
@Tuilenaar: Waar gaat het mis?
@Willem van Strik: Vaststellen of iemand een nieuw account aanmaakt is niet altijd gemakkelijk. Maar in het verleden is het wel vaker voorgekomen dat mensen geblokkeerd werden, omdat ze hun ware aard niet konden verbergen.
@zappa: Volgens mij heb ik je al eerder aangesproken over hoe je reageert op andere mensen. Meestal doe ik dat niet in het openbaar, maar schijnbaar ben je onverbeterlijk. Bij deze dus de oproep om in het vervolg iets genuanceerder over anderen uit te drukken. Mocht dat niet lukken cq mocht je dat niet willen, dan kun je altijd de eer aan jezelf houden.
groetjes
Mathy
@Tuilenaar: Waar gaat het mis?
@Willem van Strik: Vaststellen of iemand een nieuw account aanmaakt is niet altijd gemakkelijk. Maar in het verleden is het wel vaker voorgekomen dat mensen geblokkeerd werden, omdat ze hun ware aard niet konden verbergen.
@zappa: Volgens mij heb ik je al eerder aangesproken over hoe je reageert op andere mensen. Meestal doe ik dat niet in het openbaar, maar schijnbaar ben je onverbeterlijk. Bij deze dus de oproep om in het vervolg iets genuanceerder over anderen uit te drukken. Mocht dat niet lukken cq mocht je dat niet willen, dan kun je altijd de eer aan jezelf houden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2014 16:41 #1411727
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stel je nu eens voor
dat je eerst moet betalen om b.v. op markyplaata te mogen kijken ?
Als ik voor elk onderwerp , waar ik interesse in heb, zou moeten betalen per site,
Kan ik beter een boekje kopen en in de tuin onder een boom gaan zitten.
Maar goed. Ik kan me zo voorstellen dat er per jaar steeds meer Volvo's 700-900 bijkomen. En daarmee dus ook geinteresseerde bezitters. Een paar profiteurs minder kan dus geen kwaad..
Groetuh, Rolf
Als ik voor elk onderwerp , waar ik interesse in heb, zou moeten betalen per site,
Kan ik beter een boekje kopen en in de tuin onder een boom gaan zitten.
Maar goed. Ik kan me zo voorstellen dat er per jaar steeds meer Volvo's 700-900 bijkomen. En daarmee dus ook geinteresseerde bezitters. Een paar profiteurs minder kan dus geen kwaad..
Groetuh, Rolf
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2014 16:53 #1411728
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Suggestie
Als ik jou was zou ik zeker onder die boom gaan zitten en neem een sprookjesboekje.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2014 19:56 #1411732
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En in dit sprookje
heb jij duidelijk de rol van trol op je genomen.
Als het dan toch zonodig persoonlijk moet worden,
Rolf
Als het dan toch zonodig persoonlijk moet worden,
Rolf
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2014 20:43 #1411733
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog eens Hola!
Hallo Volvisti
Op de man spelen is niet nodig. Dus bij deze het dringende verzoek om dat achterwege te laten.
groetjes
Mathy
Op de man spelen is niet nodig. Dus bij deze het dringende verzoek om dat achterwege te laten.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam